Media News
hellena logo

Hellena promuje nowy napój

Sylwester tuż, tuż. Nie dziwi zatem fakt, że powoli reklamy ruszają nie tylko w kierunku świąt Bożego Narodzenia, ale i sylwestrowej nocy. Koncept promocji nowego produktu zaprezentował producent napojów Hellena.

Młode gwiazdy w akcji

Na sylwestrową noc, choć z pewnością nie tylko, producent przygotowuje bezalkoholowego szampana o smaku landrynkowym Hellena Party (Colian). W akcję marketingową zaangażowano dwie piosenkarki młodego pokolenia – Viki Gabor i Roksanę Węgiel. Nad całością kampanii czuwać będą Grandes Kochonos, Initiative Media i Kolterman Media Communications.

Pierwszą emisję spotów zaplanowano od najbliższego poniedziałku (16 listopada). Zdecydowano się na publikację w największych stacjach, więc reklamy będzie można zobaczyć w przerwach na antenie TVP, Polsatu, TVN i stacjach tematycznych.

Nie tylko sylwester

Docelowo Hellena Party ma być nie tylko napojem na imprezę sylwestrową. Będzie reklamowany jako produkt idealnie wpasowujący się podczas innych uroczystości. I tak, Viki Gabor poinformuje widzów, że urodziny i domówka najlepiej smakują z Oranżadą Hellena Party. Z kolei Roksana Węgiel, promuje napój z przeznaczeniem na imprezę, street party, piknik czy na bal.

Dodatkowo napój ma otrzymać wsparcie, jeśli chodzi o całoroczną dystrybucję, tak by faktycznie zapewnić możliwość ciągłego dostępu. Zaangażowanie w promocję gwiazd może przyczynić się do dobrze skonkretyzowanej grupy odbiorców. Jeśli faktycznie Hellena Party będzie dostępna całorocznie, może stanowić konkurencję dla innych, popularnych szampanów bezalkoholowych.

hellena party
fot. Google

Ciekawym zauważenia wydaje się być również fakt prawdopodobnej nieobecności Kuby Wojewódzkiego, który do tej pory był jedną z twarzy produktu. Podaje się jednak, że akcja zrealizowana we współpracy z obiema piosenkarkami to efekt wcześniej przygotowanej kampanii reklamowej. Jednocześnie nie potwierdzono czy prezenter przestanie całkowicie reklamować napoje Hellena. Z pewnością należy uznać, że wybór artystów młodego pokolenia może być lepszym rozwiązaniem, ze względu na grupę docelową sprzedaży.

Tagi:

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *