Media News
pko bank polski

PKO Bank Polski i LOTTO sponsorami Ekstraklasy w kolejnych sezonach

PKO Bank Polski i Totalizator Sportowy (właściciel marki LOTTO) podpisały nową umowę z Ekstraklasą. PKO Bank Polski pozostanie partnerem tytularnym ligowych rozgrywek w sezonach 2021/22 i 2022/23. Współpracę z Ekstraklasą na taki sam okres przedłużył także Totalizator Sportowy i jego marka LOTTO.

Współpraca z PKO Bank Polski oznacza m.in. dalszą pracę na rzecz umacniania rozpoznawalności partnera tytularnego poprzez obecność na wszystkich stadionach Ekstraklasy i w transmisjach meczowych. Bank wciąż będzie rozwijał kanały „PKO Bank Polski Grajmy Razem” w mediach społecznościowych. Co więcej, będzie promował młodzieżowców wręczając nagrody dla najlepszych i kontynuował projekt ”Kanapa Kibica”. PKO Bank Polski będzie także organizował szereg innych akcji marketingowych, zapewniających nowe konteksty promocji.

– Ogromnie cieszymy się, że obaj nasi najwięksi partnerzy postanowili zostać z nami na kolejne dwa lata. Przeszliśmy razem przez najtrudniejszy okres w historii ligi, z wieloma ograniczeniami wynikających z pandemii i kilkumiesięczną grą przy pustych trybunach. Ten czas pokazał, że mimo trudności jesteśmy w stanie dostosować formułę świadczeń i wprowadzić nowe pomysły, tak by współpraca była dla naszych partnerów w pełni efektywna – powiedział Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.

Zapowiadaliśmy, że inwestycja w polską Ekstraklasę jest dla PKO Banku Polskiego projektem długoterminowym i dotrzymujemy danego słowa. Jeszcze mocniej będziemy angażować się w popularyzację piłki młodzieżowej, a także zadbamy o szkolenie kadry menadżerskiej, by również na tym odcinku zmniejszać dystans do bogatszych krajów zachodu. Chcemy jeszcze mocniejszymi więzami łączyć kibiców z własnymi drużynami i całą ligą – powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego.

PKO Bank Polski i Totalizator Sportowy sponsorami Ekstraklasy

Współpraca z Totalizatorem Sportowym i marką LOTTO zakłada szerszą obecność w komunikacji ligi. Wspólne projekty mają zapewniać dotarcie do graczy zarówno w tradycyjnym przekazie meczowym, jak i poprzez kanały elektroniczne. Marka LOTTO będzie promowana m.in. za pośrednictwem oficjalnej aplikacji Ekstraklasy oraz kolejnego sezonu Fantasy Ekstraklasa. W sezonie 2021/2022 w ramach współpracy z LOTTO pojawi się również nowa kategoria piłkarza miesiąca – Numer Miesiąca. Na bazie powstałej w ten sposób klasyfikacji na koniec rozgrywek ogłaszany będzie Numer Sezonu.

Historia wsparcia piłki nożnej przez Totalizator Sportowej sięga początków naszej spółki, która właśnie obchodzi jubileusz 65-lecia nieprzerwanej działalności. Jedną z najnowszych odsłon tej współpracy jest partnerstwo z Ekstraklasą S.A., które trwa już od sezonu 2014/2015. Jako partner główny Ekstraklasy w nadchodzącym sezonie chcemy być jeszcze bliżej polskich rozgrywek i kibiców – zakomunikował Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Przedłużenie kontraktów odbieramy jako wysoką ocenę wystawioną przez partnerów i wiarę w możliwości zapewnienia im jeszcze większej promocji. Planujemy już wspólnie wiele nowych projektów, eksponujących zarówno PKO Bank Polski, jak i markę LOTTO. Co ważne, nowe umowy zapewnią wyższe wpływy dla wszystkich klubów, a zespoły odnoszące sukcesy w europejskich pucharach mogą liczyć na dodatkowe środki od naszego sponsora tytularnego, po wejściu do fazy grupowej lub pucharowej – dodał prezes Animucki.

Nowy sezon PKO Bank Polski Ekstraklasy ruszy 23 lipca. Weźmie w nim udział 18 zespołów, które rozegrają 306 meczów. W każdej z 34 kolejek odbędzie się dziewięć spotkań.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/internet/wilfredo-leon-reklamuje-sport-interia/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *