Media News
ing akcja

Karol Paciorek i Red Lipstick Monster w kampanii ING

Polscy influencerzy Karol Paciorek, Red Lipstick Monster, Martin Stankiewicz i Izak wystąpili w kampanii społecznej ING – „Porozmawiajmy o pieniądzach”. Finansowe historie topowych polskich influencerów stają się pretekstem do poruszenia tematów finansowych w kampanii ING. To właśnie rozmowy na temat pieniędzy najbardziej stresują Polaków.

ING stawia na autentyczne historie bohaterów, które staną się motywem przewodnim platformy i z którymi mogą utożsamiać się także inni internauci.

Nasza inicjatywa „Porozmawiajmy o pieniądzach” ma charakter społeczny. Jej nadrzędnym celem jest zachęcanie młodych ludzi do otwartej rozmowy o pieniądzach. To pierwszy i ważny krok, dzięki któremu młodzi ludzie mogą zacząć lepiej ogarniać swoje finanse, przyjrzeć się swoim domowym budżetom i świadomie planować wydatki – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W planach jest pół roku intensywnej komunikacji w postaci kilkuminutowych odcinków. Dobór tematyki nie jest przypadkowy. Są to zagadnienia, które sprawiają najwięcej trudności podczas rozmów lub są kompletnie unikane. Pierwszym z poruszanych tematów jest określenie swoich oczekiwań, kiedy dzielimy wspólne rachunki np. za wyjście na miasto.

ING chce dotrzeć również do młodszych odbiorców i zainteresować ich tematem. Bank postawił na format znany i popularny za granicą, czyli commentary video. Dzięki konfrontacji różnych punktów odniesienia na kwestie finansowe, bohaterowie będą mieli okazję przyjrzeć się własnemu podejściu do pieniędzy.

ing bank
fot. screen z YouTube’a ING Polska

Pierwszy odcinek ING – „Porozmawiajmy o pieniądzach” z udziałem Red Lipstick Monster, Karola Paciorka, Martina Stankiewicza i Izaka został udostępniony na kanale YouTube ING Banku Śląskiego.

Za pomysł kampanii oraz dobór i zakontraktowanie twórców odpowiada agencja Fantasyexpo. Za nagrania i postprodukcję odpowiada dom produkcyjny RHYTHM wraz z Fantasyexpo. Inicjatywa powstaje przy udziale Agencji GONG oraz domu mediowego MullenLowe Media Hub.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/pkn-orlen-z-kampania-reklamowa-na-igrzyska-olimpijskie/

O autorze

1 Komentarz

  1. Marysia 13 lipca, 2021 w 9:04 am

    Miło widzieć, jak Karol Paciorek się tak super rozwija w internecie. Dostarcza bardzo dobre treści na youtube, jego rozmowy super się słucha i ogląda. ING dobrze wybrało sobie ludzi do kampanii, jest świetna 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *