Media News
acer logo

Acer i napój energetyczny

Rynek technologiczny to nie tylko kolejne rozwiązania sprzętowe. Udowadnia to Acer. Popularny producent wprowadza na rynek napój energetyczny.

Nowość od Acer

To w szczególności gratka dla wszystkich graczy. Marka gamingowa Predator, której właścicielem jest azjatycki producent, zrzesza wiele milionów fanów na całym świecie. Acer zdecydował się pójść o krok dalej i nie zaprzestawać wyłącznie na sprzęcie. Mimo kolejnych innowacyjnych pomysłów technologicznych, tym razem postanowiono na odsłonę czegoś innego.

Napój energetyczny, który sygnowany jest przez wspomnianą markę gamingową nosi nazwę PredatorShot. Prócz charakterystycznej nazwy, wyróżnikiem wśród konkurencyjnych produktów jest grafika jednoznacznie kojarząca się graczom.

PredatorShot – co wiemy więcej?

Napój energetyczny sprzedawany w opakowaniach (puszka) o pojemności 500 ml zawiera w składzie produkty zbliżone do konkurencyjnych towarów. Znajdziemy w nim kilka kluczowych składników. Jednym z nich jest kofeina, pomagająca zachować sprawność umysłową. Jej dodatkową właściwością jest przeciwdziałanie zmęczeniu poprzez stymulujące działanie. Dodatkowo w składzie umieszczono taurynę odpowiedzialną za wspieranie stabilizacji błon komórkowych i transmisję nerwową.

PredatorShot
fot. Google

Co ciekawe – Polska jest pierwszym rynkiem z regionu EMEA, na który trafia napój. Zgodnie z prognozami analityków, średni roczny wzrost konsumpcji napojów energetycznych wyniesie 7,2%, aby osiągnąć kwotę 86 mld dol. do 2026 r., zaś rynek gier przekroczy 200 mld dol. pod koniec 2023 r.

Czego można się spodziewać?

Ciekawa nowość od Acer póki co jest dostępna w jednym ze sklepów internetowych. Na razie nieznane są plany firmy co do dystrybucji stacjonarnej, jak i strategii promocyjnej nowego produktu. Z pewnością bierze się pod uwagę fakt, że największe zainteresowanie napój powinien wzbudzić wśród graczy, natomiast nie można wykluczyć faktu, że inni też po niego sięgną. Warto pamiętać, że rynek jest obfity w różnego rodzaje substytuty, więc każdy konsument ma prawo wyboru.

Co jakiś czas, zdarzają się próby pewnego rodzaju niekonwencyjnego wzmocnienia przedsiębiorstwa i próba przejęcia części konsumentów poprzez wypuszczenie nowego napoju energetycznego. Acer nie jest w tym przypadku pionierem. O tym, jak produkt zostanie przyjęty dowiemy się z pewnością niebawem.

Tagi:

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *