Media News
LIDL

Lidl stworzył własną kolekcję ubrań

Lidl stworzył własną kolekcję ubrań. Od 26 kwietnia w sklepach będzie można kupić odzież z logo sieci. W ofercie znajdują się klapki, skarpetki, a także t-shirty. Produkty kosztują od 7,99 do 24,99 zł.

Jak podkreśla dyskont, kolekcja ma być zabawna. Ma wpisywać się w najnowsze trendy, a także spełniać oczekiwania klientów. Kolekcja ubrań utrzymana jest w stylizacji steatwearowej.

Kolekcja ubrań Lidla jest limitowana. W ofercie znajdują się:

  • Bawełniany t-shirt w cenie 24,99 zł
  • Skarpetki w cenie 7,99 zł
  • Klapki w cenie 24,99 zł
lidl ubrania
fot. Google.pl

–  Wsłuchując się w najnowsze trendy i oczekiwania klientów, stworzyliśmy zabawną, limitowaną kolekcję ubrań i dodatków utrzymaną w duchu streetwearu – wyjaśnia sieć sklepów Lidl.

Kolekcja ubrań #Lidlfan będzie dostępna stacjonarnie, a także online na Lidl-sklep.pl aż do wyczerpania zapasów. 1 kwietnia Lidl zaprezentował swoje własne niebiesko-żółto-czerwone sneakersy w poście na Facebooku. Na początku miał to być tylko żart primaaprilisowy. Jednak został bardzo dobrze przyjęty, dlatego sieć postanowiła stworzyć kolekcję ubrań.

Lidl to sieć handlowa. Po raz pierwszy pojawił się na rynku w Niemczech w latach 30. XX wieku, jako hurtownia żywności. W latach 2017 oraz 2018 dyskont pojawił się w USA oraz Serbii. Obecnie sieć posiada około 11.200 sklepów w 29 krajach i jest obecna w 32 krajach.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/prasa/burda-media-przejmuje-drogerie-internetowa-cocolita/
Tagi:

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *