Media News
burda media

Burda Media przejmuje drogerię internetową Cocolita

Grupa Burda Media zapowiedziała inwestycje w Polsce na poziomie 250 mln złotych. Firma przejęła drogerię internetową Cocolita. Planuje także uruchomić w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub. Będzie zajmować się wspieraniem międzynarodowego rozwoju firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce.

Burda Media przejęła rzeszowską spółkę Shoko, właściciela Cocolita.pl. BurdaInternational w ciągu pięciu lat planuje w Rzeszowie uruchomić E-commerce Excellence Hub. Od dziesięciu lat koncern wydawniczy przechodzi transformację w firmę zajmującą się nie tylko mediami, ale i technologią.

Oprócz wydawania magazynów i książek, Burda Media zajmuje się sieciami społecznościowymi, takimi jak niemieckojęzyczna wersja LinkedIn (Xing). Firma jest także organizatorem cyfrowych wydarzeń.

Polska zawsze była dla nas kluczowym rynkiem, a teraz staje się jeszcze ważniejsza ze względu na nasz 5-letni plan inwestycyjny o wartości ponad 250 milionów zł. Planujemy stworzenie w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, dzięki któremu powstaną nowe, wartościowe miejsca pracy, a Polska stanie się nowym domem dla naszego centrum innowacji – powiedział Martin Weiss, prezes zarządu BurdaInternational.

Burda Media inwestuje w segment beauty i lifestyle

Założyciel Shoko Hubert Górecki oraz zespół menedżerski będą nadal zarządzać Cocolita.pl. Jednak Shoko pozostanie osobnym podmiotem. Transakcję przejęcia spółki przez Burdę musi zatwierdzić Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Burda International chce wzmocnić biznes w obszarze konsumenckim, który w Polsce skupia się na segmencie beauty i lifestyle.

kosmetyki beauty lifestyle
fot. unsplash.com

Przejęcie Cocolita.pl otwiera perspektywy dalszego rozwoju na rynku konsumenckim w Polsce. Podczas gdy działalność wydawnicza pozostaje ważnym elementem aktywności Burda Media Polska i stanowi integralną część długoletniej rynkowej obecności, ta inwestycja umożliwi przyspieszenie transformacji cyfrowej naszej firmy – dodał Martin Weiss.

Bardzo cieszymy się z nowego etapu w rozwoju naszej firmy i z możliwości, jakie do naszego biznesu wnosi Burda International. Mamy ambitne plany rozwoju i pełne wsparcie ze strony naszego nowego partnera. Jego duże doświadczenie w świecie mediów z pewnością odegra kluczową rolę w realizacji naszych planów rozwojowych. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do cyfrowej transformacji Burda International – powiedział Hubert Górecki, założyciel i prezes zarządu Shoko, właściciela Cocolita.pl

Czytaj również: https://medianews.com.pl/prasa/zmiany-w-magazynie-claudia-nowe-rubryki-wiecej-stron/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *