Media News
hebe triple PR

Agencja Triple PR zajmie się kompleksową obsługą Hebe

Agencja Triple PR zajmie się kompleksową obsługą drogerii Hebe. Od początku kwietnia agencja zajmuje się doradztwem strategicznym i obsługą PR, a także działaniami CSR dla właściciela marki.

Triple PR wspiera sieć Hebe, zarówno w zakresie PR-u produktowego (dla marek Hebe oraz marek na wyłączność), jak i komunikacji korporacyjnej. Firma jest także odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii CSR dla marki Hebe. Projekt prowadzą Magdalena Dymek oraz Róża Siudaj. Strategicznie nad działaniami public relations czuwać będzie Anna Olkowicz, a nad CSR Agnieszka Malesza-Woźniak.

Hebe to sieć drogerii, które oferuje różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność. W ofercie marki są m.in. kosmetyki naturalne, koreańskie, dermo oraz profesjonalne. Sieć oferuje także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie.

hebe drogeria
fot. Google

Właścicielem sieci drogerii Hebe jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Drogeria Hebe działa w Polsce od 2011 roku.

Triple PR to agencja Public Relations. Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji z otoczeniem – mediami, partnerami, liderami opinii, influencerami. Firma działa od 2008 roku. Agencja świadczy usługi dorad.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/telewizja/marcin-prokop-prowadzacym-programu-mile-wiesci/

źródło: www.triplepr.pl

Tagi:

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *