Media News
marcin prokop

Marcin Prokop gospodarzem programu „Miłe Wieści”

Marcin Prokop został prowadzącym programu „Miłe wieści”. To nowy program w ramówce TVN, TVN7 oraz TTV. Kanał powstał we współpracy z marką Milka.

Program „Miłe wieści” wystartował 9 kwietnia w telewizji TVN. Widzowie podczas pandemii koronawirusa słuchają przeróżnych informacji, które nie zawsze są pozytywne. Dlatego powstał nowy program „Miłe wieści”, który ma oferować widzom radosne wiadomości. Ma to być program o małych gestach delikatności, które wprawiają świat w pozytywne obroty. W programie przedstawione są także kulisy powstawania dobrych wiadomości w kameralnej redakcji. Gospodarzem nowego programu jest Marcin Prokop.

Jak wynika z informacji prasowej, celem projektu jest stworzenie miejsca, które dostarcza pozytywnych wiadomości. Co więcej, program chce przełamać natłok negatywnych informacji, z którymi ludzie mają do czynienia w obecnych czasach.

Marcin Prokop gospodarzem nowego programu „Miłe Wieści”

Widzowie mogą współtworzyć audycję w ramach konkursu. Więcej informacji znajduje się na stronie www.dziendobry.tvn.pl/konkurs/mile-wiesci. Odbiorcy mogą wysyłać filmy lub zdjęcia, które pokazują dobre, pozytywne wydarzenia. Mają to być zdarzenia, które podniosą ludzi na duchu. Jury codziennie nagradza jedno zgłoszenie. Autor danego filmu bądź zdjęcia otrzymuje zestaw słodyczy Milka. Co więcej, nadesłane prace są prezentowane w programie „Miłe wieści”.

Premierowe odcinki wyemitowano 9 kwietnia 2021 roku na antenach TVN oraz TVN7. Do końca maja program można oglądać w piątki o godzinie 20:05 w TVN i o godzinie 20:30 w TVN7. W poniedziałki program jest natomiast dostępny w TTV o godzinie 20:30. Widzowie mogą oglądać „Miłe wieści” także na player.pl.

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz media społecznościowe. Spot reklamowy jest emitowany na antenie TVN. Za produkcję programu oraz stworzenie koncepcji kreatywnej spotu i jego realizację odpowiada TVN. Za planowanie i koordynację projektu odpowiada dział Invention Mindshare Polska. Zakupem mediów zajmuje się zespół Kliencki Mindshare Polska. Kreacje w mediach społecznościowych oraz bilbordy sponsorskie stworzyła natomiast agencja Ogilvy Polska.

Marcin Prokop to polski dziennikarz, prezenter telewizyjny, felietonista, pisarz i publicysta. Karierę dziennikarską rozpoczął w 1997 roku, publikując pierwsze teksty w prasie. Jego artykuły pojawiły się w magazynach: „Przekrój”, „Gazeta Wyborcza”, „Wprost” czy „Glamour”.

W 2001 roku zadebiutował jako prezenter telewizyjny, prowadząc program MTV Polska „Polska lista i Select”. W latach 2004–2007 pracował w TVP2. Prowadził takie programy jak: „Prokop i panny”, „Młode wilki”, czy „Pytanie na śniadanie”. W 2007 roku przeszedł do Grupy TVN. Od września 2007 roku współprowadzi program poranny „Dzień dobry TVN” wraz z Dorotą Wellman. W latach 2009–2011 prowadził audycję „Duży wywiad Radia Zet”.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/karol-strasburger-reklamuje-ketchup-kotlin/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *