Media News
CLAUDIA MAGAZYN

Zmiany w magazynie Claudia. Więcej stron i nowe rubryki

Miesięcznik „Claudia” ma teraz więcej stron, nowe rubryki, a także nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną. Magazyn jest obecnie podzielony na kilka wyraźnych sekcji, m.in: moda, kultura, uroda czy mój dom. Nowe wydanie miesięcznika jest dostępne w sprzedaży od 14 kwietnia.

Miesięcznik ma obecnie 124 strony (wcześniej 108). Jednym z ważniejszych działów jest „Sztuka Życia”. Pojawiają się tam artykuły dotyczące m.in. samorozwoju i pracy. Artykuły odpowiadają na pytania, jak sobie radzić w zmieniającym się świecie. Czytelniczki znajdą w nich zrozumienie, a także wsparcie w życiowych sprawach.

W miesięczniku nie zabraknie również reportaży na tematy dotyczące kobiet. Co więcej, czytelniczki będą mogły także przeczytać wywiady z inspirującymi osobami. Do miesięcznika dołączyli nowi felietoniści, m.in. pisarz Wojciech Chmielarz i coach Joanna Chmura.

Magazyn Claudia się zmienia. Miesięcznik odpowiada na zmieniającą się rzeczywistość i potrzeby kobiet. Odświeżone wydanie Claudii zyskało więcej stron, nowe rubryki oraz nowoczesną, bardziej przejrzystą i elegancką szatę graficzną – powiedziała Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna magazynu Claudia.

Magazyn po zmianie został podzielony na nowe działy:

  • Moda
  • Sztuka życia
  • Kultura
  • Uroda
  • Mój dom
  • Zdrowie
  • Podróże

Zmiany w miesięczniku Claudia. Co nowego?

„Claudia” kontynuuje także akcję „Metamorfozy czytelniczek”. W najnowszym wydaniu pojawiła się już pierwsza przemiana czytelniczki.

Jak wynika z badań agencji SW Research, magazyn ma duże szanse, aby osiągnąć sukces. Zmiany zaakceptowały zarówno stałe czytelniczki, jak i te, które kupują pisma luksusowe. Miesięcznik oceniano na 9 na 10 z możliwych punktów. Jak wynika z badań, najmocniejszą stroną magazynu jest przyjemność czytania.

Kampanię promocyjną nowej odsłony magazynu Claudia wspierają kampania radiowa w Radiu Zet, działania w tytułach i serwisach Burdy i promocja w punktach sprzedaży. Pojawiają się także działania niestandardowe, czyli „Tydzień z Claudią” (seria transmisji wideo w social mediach magazynu i w serwisie claudia.pl, konkursy) oraz projekt influencerski „Ambasadorka Claudii”.

Magazyn jest dostępny w sprzedaży od 14 kwietnia. Są dwie wersje miesięcznika: standardowa w cenie 4,49 zł i ta z kosmetykiem – w cenie 9,99 zł.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/prasa/marta-rudowicz-nie-jest-juz-redaktor-naczelna-elle/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *