Media News
Krzysztof Ibisz

Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii Neonet

Krzysztof Ibisz został nową twarzą kampanii Neonet. 12 sierpnia sieć Neonet wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”.

Krzysztof Ibisz został ambasadorem najnowszej kampanii marki Neonet. Prezenter w reklamie podkreśla kluczowe dla sieci znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.

Niedawno w reklamie marki Neonet wystąpiła m.in. modelka Joanna Krupa i kucharz Michel Moran. Kampania pod hasłem „Mówisz – masz” podkreśla najwyższą jakość obsługi w sklepach Neonet, połączoną z optymalnym asortymentem i maksymalnie ułatwionym procesem wyboru. 

Wizerunek Krzysztofa Ibisza pojawi się zarówno w reklamach telewizyjnych, jak i online. A także w niemal trzystu sklepach Neonet na terenie całej Polski.

Krzysztof Ibisz stwierdził, że bardzo spodobał mu się humor zawarty w reklamach sieci Neonet, dlatego zdecydował się wystąpić w tej kampanii.

Strategią, kreacją i nadzorem nad realizacją działań zajmuje się agencja Opus B. Za współpracę z Krzysztofem Ibiszem odpowiada agencja STAR MANAGER. Reklamy pojawią się m.in. w stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, a także na nośnikach online oraz materiałach POS.

Neonet to polska sieć sprzedaży detalicznej, prowadząca ok. trzystu sklepów w całej Polsce. Sieć prowadzi także sklep online.

https://twitter.com/NEONET_SA/status/1425723191658438658
Czytaj również: https://medianews.com.pl/internet/lukasz-piszczek-ekspertem-w-viaplay/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *