Media News
Stokrotka

Stokrotka wprowadza ciche godziny w swoich sklepach

Stokrotka przyłączyła się do ogólnopolskiej akcji „Ciche Godziny”. Akcję tę wymyśliła Fundacja JiM.

O co chodzi z tzw. cichymi godzinami? We wszystkich sklepach sieci Stokrotka wyznaczono godziny, w których zakupy będą mogły zrobić osoby ze spektrum autyzmu.

Od środy 4 listopada sieć sklepów Stokrotka przyłączyła się do akcji „Ciche godziny”. Osoby ze spektrum autyzmu będą mogły w komfortowych dla siebie warunkach zrobić zakupy. Będą oni także mieli pierwszeństwo w obsłudze we wszystkich kasach.

W każdą środę w godzinach od 8 do 10 nie będzie grała muzyka. Będzie cicho również w każdą sobotę od 17 do 19.

– Staramy się wspierać i reagować na zróżnicowane potrzeby naszych klientów. Udział w kampanii „Ciche Godziny” to wyraz empatii, solidarności oraz okazania szacunku osobom z autyzmem – wyjaśnił Kondrad Majkowski, menadżer ds. komunikacji i PR Stokrotki.

Stokrotka
fot. Google

– Dla nas, jako Fundacji JiM, niezwykle istotne jest, aby duże sieci handlowe, takie jak Stokrotka wprowadzały w swoich placówkach ułatwienia dla osób ze spektrum autyzmu. „Ciche Godziny” są ukłonem w stronę osób z ASD. Dla których czynniki, takie jak hałas czy tłok sprawiają, że zwykłe wyjście do sklepu, w którym brak jest udogodnień technicznych, staje się wyjątkowo stresujące – powiedział Tomasz Michałowicz, prezes Fundacji JiM.

Akcję „Ciche godziny” prowadzą także takie sklepy jak Carrefour, Auchan oraz Lidl.

Akcja „Ciche godziny” będzie prowadzona bezterminowo.

Czytaj także: https://medianews.com.pl/technologie/endomondo-konczy-swoja-dzialalnosc/ i https://medianews.com.pl/reklama/aliexpress-nowym-sponsorem-lecha-poznan/

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *