Media News
AliExpress lech poznań

AliExpress sponsorem Lecha Poznań

AliExpress został sponsorem Lecha Poznań. Umowa obowiązuje do 30 czerwca 2021 roku, z możliwością przedłużenia.

Dla chińskiej platformy sprzedażowej jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego.

Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku – powiedział Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

Logo pojawi się na spodenkach polskiego klubu. Co więcej, reklamy chińskiej firmy znajdą się na stadionie podczas meczów ligowych. Logo chińskiej platformy internetowej pojawi się także na strojach piłkarzy podczas rozgrywek Ligi Europy.

Jak się okazało, rozmowy trwały już kilka miesięcy.

AliExpress to jedna z najszybciej rozwijających się w Polsce marek „lifestyle” oraz e-commerce, atrakcyjna dla fanów Lecha. Rozmowy z AliExpress rozpoczęły się na długo przed tym, gdy zdobyliśmy wicemistrzostwo Polski oraz zakwalifikowaliśmy się do fazy grupowej Ligii Europy. Jest to potwierdzenie, że nasz klub jest silnym brandem. Kluczowa okazała się nasza reputacja nie tylko na polskim, ale i europejskim rynku. Miłym dodatkiem do współpracy są wynegocjowane dla naszych kibiców korzystne warunki zakupów na platformie, zwłaszcza podczas nadchodzących wyprzedaży w ramach Dnia Singla – powiedział Karol Klimczak, prezes zarządu KKS Lech Poznań.

AliExpress oferuje kody rabatowe dla kibiców

Firma przygotowała również dla kibiców Lecha Poznań kody rabatowe. Dzięki nim kibice będą mogli kupić produkty dostępne na platformie w niższych cenach. Będzie to obowiązywać podczas wyprzedaży na platformie w Dniu Singla (11 i 12 listopada).

– AliExpress, globalny lider handlu internetowego, został nowym sponsorem Lecha Poznań, czołowego klubu piłkarskiego w Polsce. Umowa między uznaną futbolową marką a drugą najchętniej odwiedzaną przez Polaków platformą sprzedaży detalicznej online potrwa do 30 czerwca 2021 roku, z możliwością przedłużenia. Dla AliExpress jest to pierwsze na świecie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego. Podkreśla ono zaangażowanie marki na polskim rynku – poinformował polski klub w komunikacie.

AliExpress to chiński serwis sprzedażowy. Został uruchomiony w 2010 roku, jako platforma poświęcona wyłącznie sprzedaży detalicznej.

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *