Idealna pani domu reklamuje środki czystości
— 8 kwietnia, 2014Osoby, które oglądają telewizję, pewnie niejednokrotnie miały okazję trafić na program prowadzony przez Małgorzatę Rozenek – czyli tzw. perfekcyjną panią domu, która pokazywała w jaki sposób zajmować się domem, sprzątać itp. Właściciel produktów Sidolux oraz Perlux postanowili wykorzystać fakt, że Rozenek bardzo mocno kojarzy się Polakom z utrzymywaniem czystości i zaproponowali aktorce możliwość zostania ambasadorką obu marek. Na pewno jest to dobre podejście, które może zaowocować zwiększeniem sprzedaży i większą rozpoznawalnością obu produktów. Już niedługo, bo na wiosnę rozpocznie się prężna kampania reklamowa, gdzie Perfekcyjna Pani Domu będzie pokazywała w jaki sposób utrzymuje swoje mieszkanie w czystości przy użyciu środków Sidolux oraz jak wykorzystuje Perlux do zachowania czystych ubrań.
Planowane są reklamy telewizyjne, radiowe, internetowe oraz na pewno pojawią się bilbordy. Możliwe, że odbędą się również tematyczne eventy skierowane do hurtowników, gdzie będą oni mogli dowiedzieć się więcej o płynach czyszczących oraz spotkać się z Małgorzatą Rozenek. W tym momencie nie wiadomo jeszcze dokładnie, jakie produkty czyszczące będzie reklamowała Perfekcyjna Pani Domu. Być może będą to środki do mycia i ochrony podłogi albo pielęgnacji mebli. Aktualnie brakuje oficjalnych oświadczeń ze strony firmy Lakmy, jednak wiadomo, że jest to kwestia czasu. Na pewno wybranie Rozenek do tego typu reklam to dobry wybór. Dodatkowo ważny jest fakt, że kobieta wcześniej nie brała udział w żadnej dużej kampanii marketingowej, dzięki czemu nie kojarzy się konsumentom z innymi produktami. Celebrytka jeszcze nie skomentowała doniesień o jej nowym zajeciu. Nie wiadomo, czy środki czyszczące tej firmy zostaną też wykorzystane w trakcie kręcenia nowych odcinków „Bitwy o dom”. Aktualnie nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać, kiedy pojawią się pierwsze reklamy z Małgorzatą Rozenek w roli głównej. Możemy pozostać tylko pełni nadziei, że firma Lakma postara się wyjść poza konwenans i zaprezentuje interesujące i oryginalne spoty reklamowe.
Dodaj komentarz