Media News
TikTok

TikTok otwiera biuro w Polsce

TikTok otwiera biuro w Polsce. W Warszawie powstanie oddział firmy, który będzie odpowiadał za najważniejsze rynki Europy Centralnej.

Polski oddział będzie odpowiadać za polski rynek, ale również za czeski, węgierski oraz rumuński. Sylwia Chada będzie odpowiadać za biznes TikToka w tej części Europy. Objęła ona stanowisko General Manager TikTok w Polsce i Europie Środkowej.

W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok – autentyczny i radosny. A co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji – powiedziała Sylwia Chada.

TikTok pomaga łączyć ze sobą ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli przyjemność wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu. A także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym – dodała Sylwia Chada.

Głównym zadaniem warszawskiej ekipy będzie wspieranie firm w ich rozwoju, a także ich obecności marketingowej na TikToku. Zajmą się również budowaniem świadomości platformy w regionie.

TikTok
fot. Unsplash.com

W pierwszej połowie 2021 roku firma planuje zatrudnić kilkadziesiąt osób na stanowiskach menedżerskich. Mają to być specjaliści w obszarach nowych technologii, marketingu, reklamy oraz mediów.

TikTok rusza z pierwszą kampanią

Polski oddział TikToka ruszył już z pierwszą kampanią reklamową. Platforma promuje się hasłem „Don’t make Ads. Make TikToks”. Kampania dzieli się na dwie części.

W pierwszej części firma chce zapoznać partnerów biznesowych z tym jak wykorzystać TikToka dla swoich potrzeb. Ale również, w jaki sposób budować swoją markę w aplikacji. W drugiej części kampanii pojawi się konkurs. Działania reklamowe realizowane są przede wszystkim w Internecie.

W ramach tej kampanii ruszyła strona – Donmakeads.pl. TikTok zapowiada, że będą organizować m.in. otwarte webinary. Będzie się można na nie zarejestrować za pośrednictwem tej strony.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/internet/amazon-oficjalnie-pojawi-sie-w-polsce/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *