Media News
vogue polska

Wrześniowy „Vogue Polska” w odświeżonej formule

Wrześniowy numer magazynu „Vogue Polska” to pierwszy numer pod kierownictwem nowej redaktor naczelnej Iny Lekiewicz. To także część wspólnego projektu międzynarodowych edycji „Vogue’a”, które jednoczą się pod hasłem „New Beginnings”. 

Okładki wszystkich wydań powstały o wschodzie słońca, by podkreślić́ wiarę w to, że nowy początek jest pełen światła i nadziei. Na okładce polskiej wersji magazynu znalazła się modelka Maja Zimnoch. Zdjęcia wykonał Andrew Jacobs. 

Wrześniowy numer magazynu ma aż cztery różne okładki. Na trzech z nich znajduje się Maja Zimnoch, zaś na okładce digitalowej Fryderyka Wicherkiewicz. Zdjęcia wykonano na Ponidziu w województwie świętokrzyskim. Pierwszy numer „Vogue Polska” pod kierownictwem Iny Lekiewicz ma 340 stron.

Nowy numer polskiej wersji „Vogue’a” ma także zmienioną szatę graficzną. Opracował ją dyrektor artystyczny „Vogue Polska”, Łukasz Aksamit. W magazynie odmieniono układ stron, dodano oryginalne czcionki, a także nawigację.

Sesji okładkowej towarzyszy tekst Michała Zaczyńskiego o modzie po pandemii. Wrześniowe wydanie po raz pierwszy prezentuje także sekcję z shoppingiem. Influencerka Olivia Kijo podpowiada co warto mieć w swojej szafie w nadchodzącym sezonie.

W dziale urody redakcja zaprasza na rozmowy z inspirującymi kobietami, które postanowiły założyć własny biznes związany z branżą beauty. Redakcja porozmawiała także z malarką Faye Wei Wei. Specjalnie dla polskiego „Vogue’a” stworzyła kolekcjonerską wersję okładki September Issue.

W nowym wydaniu „Vogue Polska” można także zobaczyć sesję zdjęciową z okazji 50. rocznicy wydania albumu „Imagine” Johna Lennona i Yoko Ono. Co więcej, Kara Becker przygotowała raport, w którym zastanawia się nad tym, czy konsumenci są gotowi na rewolucję w branży mody.

Ina Lekiewicz to fotografka i dyrektorka kreatywna, która od lat pracuje na rynkach międzynarodowych. Ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży. Do jej klientów należą m.in. Erdem, Preen, Gucci, Alexa Chung, Harrods, Net-a-Porter, a także Browns czy Farfetch. Pracowała również dla „Vogue Ukraine”, „Vogue Turkey”, „Vogue Portugal” i „Vogue Mexico”.

Nowy numer „Vogue Polska” dostępny w sprzedaży od 26 sierpnia.

https://twitter.com/pradavante/status/1430451515517456385
Czytaj również: https://medianews.com.pl/prasa/greta-thunberg-na-okladce-pierwszego-numeru-vogue-scandinavia/

O autorze

Podobne artykuł

2 komentarze

  1. Olka 30 sierpnia, 2021 w 2:28 pm

    Za każdym razem Vogue przede wszystkim zachwyca mnie pięknym wydaniem. Oczywiście zawartość tego magazynu jest również warta docenienia i bardzo wartościowa, ale zdjęcia i reklamy tam to najwyższa półka. Pięknie się to ogląda 🙂

  2. Monika 7 września, 2021 w 8:40 pm

    Vogue to jedyne czasopismo, które kupuję do tej pory regularnie. Od samego momentu wejścia do Polski. Bardzo mi się podoba – zarówno treść jak i wizualna forma tej gazety. To naprawdę górna półka 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *