Media News
dzień polskiej muzyki

Stacje radiowe i telewizyjne organizują Dzień polskiej muzyki

1 października po raz trzeci stacje telewizyjne i radiowe będą obchodzić Dzień Polskiej Muzyki. Kampania społeczna promuje polską muzykę i zwiększa świadomość Polaków na temat znaczenia muzyki dla rozwoju polskiej kultury i gospodarki. Wspiera również rodzimy rynek i podkreśla rolę muzyki w życiu każdego Polaka.

W akcji biorą udział ogólnopolskie stacje radiowe oraz telewizyjne, a także stacje regionalne i lokalne. Są to m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA, Radio Złote Przeboje, 4Fun TV, Eska TV, Polsat. W akcji wezmą także udział sklepy muzyczne i bileterie, m.in. Empik, bileterie tj. eBilet.pl, Eventim, Ticketmaster, Going i Empik Bilety, a także serwisy streamingowe tj. Spotify, Tidal oraz Empik Music.

1 października w godzinach 10:00-11:00 w największych polskich rozgłośniach i stacjach telewizyjnych, a także stacjach regionalnych i lokalnych będzie można usłyszeć tylko polską muzykę.

Dzień polskiej muzyki – co proponują stacje?

Największe sklepy muzyczne i bileterie przygotują specjalne promocje na zakup płyt, kaset i biletów na koncerty. Zorganizują również spotkania z artystami i twórcami na żywo.

W salonach i serwisach sieci Empik od 29 września do 12 października będzie można skorzystać z promocji „3 za 2” na płyty CD ze Złotej Kolekcji, które prezentują kultowe postacie polskiej piosenki. W tych dniach obowiązywać będzie również rabat -20% na wybrane tytuły wydane przez Polskie Nagrania.

1 października w salonach Empik w całej Polsce będzie można usłyszeć utwory wyłącznie polskich wykonawców. Empik zaprasza także na specjalne muzyczne wydarzenie. Gościem cyklu Premiera online będzie Miuosh.

dzień polskiej muzyki
fot. www.dzienpolskiejmuzyki.pl

W bileterii Eventim w dniach 1-3 października na hasło „Polska muzyka” będzie można otrzymać voucher zniżkowy o wartości 10 zł na bilety na wybrane koncerty polskich artystów. Co więcej, pod hasłem Dzień polskiej muzyki największe serwisy streamingowe (Spotify, TIDAL i Empik Music) będą promować playlisty z polską muzyką.

Kampania Dzień polskiej muzyki wystartuje po raz trzeci. Organizatorem akcji jest Fundacja EMPOWER POLAND. Współorganizatorem 3. edycji Dnia Polskiej Muzyki jest Stowarzyszenie Autorów ZAIKS.

Pomysł na kampanię Dzień Polskiej Muzyki zrodził się w 2019 roku z inicjatywy Agencji Artistars. Intencją twórców kampanii było stworzenie projektu, który zaangażuje i połączy wszystkich uczestników rynku muzycznego: artystów, rozgłośnie radiowe i telewizje muzyczne, firmy i organizacje branżowe, a także fanów. Akcja ma na celu wzmocnić kondycję polskiego rynku muzycznego.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/radio/mariusz-smolarek-redaktorem-naczelnym-radia-zet/

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *