Media News
Mikołajkowy Blok Reklamowy

Mikołajkowy blok reklamowy po raz kolejny w Polsacie

Polsat po raz kolejny pokaże Mikołajkowy Blok Reklamowy. To już 17 edycja! Blok reklamowy odbędzie się w niedzielę, 6 grudnia, o godz. 18:45.

Wszystkie wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego (obliczane na podstawie wyników oglądalności) zostaną w całości przekazane na leczenie oraz rehabilitację chorych dzieci z Fundacji Polsat.

Będzie dostępny w Telewizji Polsat, ale również w telewizji internetowej Ipla i Polsat.pl.

Mikołajkowy Blok Reklamowy
Fot. Google

W tej edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego Świętym Mikołajem będzie Piotr Gąsowski. Wcześniej w postać Mikołaja wcielał się Krzysztof Kowalewski.

Włącz Polsat, 6 grudnia o 18.45. Ten prosty gest już od 17 lat ma niesamowitą moc. Dzięki niemu Fundacja Polsat może wspierać m.in. leczenie i rehabilitację swoich podopiecznych. Za tę ogromną pomoc dziękujemy wszystkim widzom, którzy co roku tak licznie zasiadają przed telewizorami by obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy. W tej edycji mamy drobną zmianę, nasz etatowy Mikołaj – Pan Krzysztof Kowalewski, który jest z nami od samego początku, wybrał się na krótki „urlop”. Ale znalazł idealne zastępstwo, swojego przyjaciela, Piotra Gąsowskiego – powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.

W sobotę 21 listopad ruszy kampania reklamowa, która ma zachęcić widzów do oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego. W spotach zachęcających do obejrzenia Bloku Reklamowego pojawi się Dorota Gawryluk (Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat), a także Jarosław Gugała. To jeden z najbardziej znanych i lubianych dziennikarzy Telewizji Polsat.

Kampanię zrealizowała Telewizja Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem Maciej Kozłowski. Natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.

Mikołajkowy Blok Reklamowy
fot. Google

Mikołajkowy Blok Reklamowy w zeszłym roku obejrzało ponad 5 milionów widzów. Do Fundacji Polsat dzięki dużej oglądalności trafiło 1,2 miliona złotych. Podczas szesnastu edycji udało się zebrać ponad 20 milionów złotych.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/internet/facebook-wprowadza-tryb-znikajacych-wiadomosci-messenger-instagram/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *