E. Wedel z nowymi opakowaniami – co nowego?
— 28 sierpnia, 2020E. Wedel przedstawia nową szatę graficzną swoich produktów. Wedlowskie czekolady oraz Ptasie Mleczko® przeszły małą metamorfozę. Produkty w odświeżonej wersji graficznej pojawiają się stopniowo od sierpnia w sklepach.
Opakowania produktów E.Wedel zmieniły nieco kolory, a także bohaterów. Firma wprowadziła storytelling na swoje opakowania. Obrazki na produktach opowiadają różne historie.
– Zależało nam również na zwiększeniu rozpoznawalności opakowań portfolio E.Wedel, poprawieniu ich czytelności oraz atrakcyjności. Na szczególną uwagę zasługuje obecność postaci chłopca i zebry, którzy spędzają wspólnie czas i pokazują swoje przygody. Scenki z nowymi bohaterami nawiązują do codziennych przyjemności i wyróżników smakowych wedlowskich produktów. To nasz ukłon w stronę historii marki E.Wedel oraz jej kultowego symbolu, którego początki sięgają 1926 roku. Dzięki obecności chłopca i zebry szata graficzna jest unikatowa na polskim rynku i z pewnością wyróżni się na sklepowej półce – mówi Dominika Igielińska, Junior Branded Content Manager E.Wedel.
Nowe opakowania produktów marki E.Wedel – co się zmieni?
Opakowania czekolad mają teraz różne odcienie i głębokości niebieskiego. Jasny kolor króluje na tabliczkach mlecznych, a na gorzkich opcjach możemy zobaczyć ciemne tony. Czekoladki na opakowaniach mają nowy pionowy układ. Leżą jedna na drugiej.
Flagowy produkt marki, czyli ptasie mleczko zachowało piękne ptasie wzory. Jak wiadomo, rysunki zostały zaprojektowane przez polskich artystów ponad rok temu. Tegoroczna zmiana ma na celu pokazać spójność wyglądu opakowań pianek z nowym designem proponowanym w innych produktach z portfolio firmy.
Podobnie jak w przypadku tabliczek czekolady, obecnie na pudełkach widnieje chłopiec z zebrą. Logo marki zostało powiększone. Obok pianek umieszczono symbole nawiązujące do smaku danego wariantu.
Nowe opakowania tabliczek marki E.Wedel pojawiają się stopniowo w sklepach od początku sierpnia 2020 roku. Ptasie Mleczko po zmianie opakowań będzie na półkach od września. Dodatkowo, jak zapowiada firma, w listopadzie metamorfoza opakowań nastąpi w portfolio batonów i wafli.
fot. www.wedel.pl
Dodaj komentarz