Media News

Firma Lingualand świętuje i zmienia logo

W 12 rocznicę powstania szkoły językowej Lingualand, firma postanowiła uczcić tę zmianę nowym logo: biały tulipan na czerwonoszarym tle zyskał dodatkowe odcienie różu i żółci. Zmiana kolorystyki łączy się z wzbogaceniem oferty szkoły – nowe profile oraz nowe poziomy edukowania pomagają zdobyć klientów i powinny przełożyć się na większe zyski. Na przykład wprowadzono kursy niemieckiego w biznesie oraz konwersacje z biznesowego języka angielskiego. Pojawiły się też kursy szwedzkiego i norweskiego od podstaw do poziomu B2. W szkole można zdać egzamin zakończony międzynarodowym certyfikatem. Szkoła dostrzega potrzebę komunikowania się, gramatyka jest potrzebna, ale mówienie jest najważniejsze. Multimedia wzbogacają ofertę edukacyjną, a lektorzy starannie oraz rzetelnie prowadzą zajęcia. Oferta kursów jest sprawdzana i oceniana, a efektem było przyznanie szkole Certyfikatu Jakości ISO oraz akredytacji Kuratorium Oświaty. W tej placówce każdego nauczą języka. Warto zatem zgłosić się do tej firmy i pobrać najlepszej próby edukacji. 12 lat istnienia na rynku na pewno do czegoś zobowiązuje. Ponad 30 tysięcy słuchaczy skorzystało z usług tej firmy – jest to najlepszy dowód jakości i rzetelności.

Tagi:

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *