Nestlé wprowadza kawę Starbucks do sklepów
— 17 września, 2020Nestlé wprowadzi w Polsce kawę Starbucks do przyrządzania w domach. Kawa pojawi się tej jesieni w sklepach.
Na początek firma oferuje kapsułki do ekspresów Nescafe Dolce Gusto oraz Nespresso. Kolejne produkty pojawią się w sklepach do końca tego roku.
Nestlé oferuje kawę Starbucks
Kawy Starbucks od Nestlé będą dostępne w trzech wariantach palenia ziaren: Blond Roast (smak delikatny i łagodny). A także Medium Roast (gładki i zrównoważony) i Dark Roast (pełny i wyrazisty).
Jak wiadomo, na początek pojawią się kapsułki Starbucks do ekspresów Nescafe Dolce Gusto w pięciu wariantach. Będą to delikatne Latte Macchiato, kremowe Cappuccino, klasyczne Caramel Macchiato, bogate w smaku Espresso oraz Grande z nutą toffi.
Co więcej, firma proponuje również kapsułki do ekspresów Nespresso. Podobnie podobnie do ekspresów Nescafe Dolce Gusto, oferuje pięć różnych smaków m.in. Caffee Verona czy popularny House Blend.
W 2018 roku marka Nestlé nabyła nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia.
Kawa Starbucks jesienią w sklepach
Produkty te dostępne są już w kilkudziesięciu krajach z Europy, Azji, Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej czy Bliskiego Wschodu. Polska dołącza do tego grona. W związku z tym Polacy będą mogli przyrządzać znaną i lubianą kawę w swoich domach.
– Jesteśmy świadkami synergii trzech wiodących marek kawowych: NESCAFÉ – najczęściej wybieranej marki kawy na świecie, Nespresso – marki premium w segmencie kawy porcjowanej oraz Starbucks – ikony kaw z kawiarni. To odpowiedź na oczekiwania miłośników tego napoju, którzy chcą w domu cieszyć się kawą o najwyższej jakości i smaku, znanym im z ulubionych kawiarni -powiedziała Marjana Davidovic, Dyrektor Dywizji Napojów Nestlé w Polsce.
– Wprowadzenie nowych produktów świetnie wpisuje się w coraz silniejszy trend spożycia kawy w domu. Produkty Starbucks od Nestlé dostarczą nowego wymiaru przyjemności wielbicielom tego napoju, którzy cenią najwyższą jakość, radość z jej picia i przyrządzania oraz lubią mieć możliwość wyboru intensywności smaku – dodała.
Firma zapewnia, że wszystkie proponowane warianty kawy są przygotowywane w 100% z wysokiej jakości ziaren arabiki. Pozyskiwane są w zrównoważony sposób z upraw objętych programem Starbucks C.A.F.É Practices. W ramach tego programu obowiązuje kompleksowy system norm w zakresie odpowiedzialności społecznej, weryfikowany przez zewnętrznych ekspertów.
Kawy Starbucks od Nestlé będą dostępne w sklepach Carrefour. Będzie je można również kupić na Carrefour.pl, Frisco.pl oraz w oficjalnym sklepie Nestlé na Allegro.pl.
Co więcej, będzie można je również nabyć na stronie marki dolce-gusto.pl.
Dodaj komentarz