Media News

Najnowsza kampania Jupika

„Wyjdź z domu – Jupik wzywa!” to tytuł ostatniej kampanii telewizyjnej Jupika, który wprowadzi nowy napój bez konserwantów. „Jupik wzywa!” to także nowa platforma komunikacyjna marki.
Cele nowej platformy i kampanii to zachęcenie dzieci do aktywności fizycznej, ruchu na świeżym powietrzu, spacerów i gier na placach zabaw. Nowa receptura marki promuje brak konserwantów i obniżoną kaloryczność. Jest to wyszczególnione w najnowszym spocie, który wyróżnia przyjaźń i wspólną zabawę.

Najnowszy Jupik skupia się na dzieciach, a z nimi wiążą się: zabawa, gra, beztroska, naturalność. Wokół tych wartości skupia się kampania reklamowa. Jej cel to także przekonanie najmłodszych do aktywnej zabawy na podwórkach i beztroskiej przygody na świeżym powietrzu wraz z Jupikiem, którego wyróżnia zdrowa receptura, niezbędne witaminy, brak konserwantów i mniejszą ilością kalorii.
Kampania rozpoczyna się 5 maja i potrwa do czerwca. Spot trwa 30 sekund i będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych w kraju (TVN, TVP, Polsat, kanały tematyczne). Komunikacją i działania ATL zajmie się agencja reklamowa full service Hand Made, natomiast produkcję spotu Garaż Studio wykupił Havas Media. Kampania reklamowa to nie jedyna aktywność Jupika. Marka jest widoczna w sieci. Obsługą mediów społecznościowych (Facebook i Nk.pl) i działaniami public relations na rzecz firmy zajmuje się agencja OS3.

Dlatego też stronę i strategie marketingową całkowicie przebudowano i oparto na contest marketingu. Internauci znajdą na niej inspirująca listę pomysłów na zabawę na świeżym powietrzu, informacje produktowe i porady ambasadora marki – Małgorzatę Ohmę (psycholog i psychoterapeutka dziecięca i rodzinna oraz redaktor naczelna magazynu dla rodziców „GAGA”). Na stronie pojawią się również konkursy. Najważniejsza część platformy to wideo, które umożliwia interakcję z bohaterami. Misją autorów kampanii to promocja aktywnego i zdrowego trybu życia, edukacja konsumentów i poznane najnowszego napoju Jupika, słodzonego stewią bez konserwantów. Wszystkie działania poprzedzono szczegółowymi badaniami, które sprawdzają zachowania konsumenckie i trendy społeczne. Raport „Jupik wzywa!” przygotowała firma MillwardBrown.

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *