Media News

Trener Lomżingu potrzebny od zaraz

Van Pur, właściciel marki Łomża, rozpoczął nietypową rekrutację – na stanowisko trenera Łomżingu. Zatrudniona osoba zarobi 10 tysięcy złotych. Obowiązki to intensywny wypoczynek. Akcja potrwa do końca wakacji.

Kampania rekrutacyjna obejmuje klasyczne ogłoszenie o pracę, które opublikowano na czołowych portalach pośrednictwa pracy. Poszukiwanie osoby na to stanowisko odbywa się również przez Google Adwords, reklamy w portalach społecznościowych. Do akcji dołączył również kwejk.pl.

Wymagania stawiane przed przyszłym trenerem to skłonność do błogostanu, nieumiejętność pracy pod presją czasu, niechęć do budzików i kalendarzy. W zamian firma obiecuje 2 miesiące beztroskiej pracy z wynagrodzeniem 10 tysięcy złotych miesięcznie. Rekrutacja i kampania potrwają do połowy czerwca. Zatrudniona osoba rozpocznie pracę polegająca na uczestnictwie w plenerowych przyjemnościach, rozmowach z przyjaciółmi i utrzymywaniu dobrego humoru. Narzędzia pracy trenera ds. Łomżingu to leżak na łonie natury, koc na trawie lub hamak na drzewie. Prócz tego do obowiązków zatrudnionego należeć będzie podróżowanie po Mazurach, tworząc dekalog Łomżingu – lista 10 najlepszych aktywności. Praca potrwa 2 miesiące– lipiec i sierpień i będzie udokumentowana materiałem video. Van Pur prowadzi kampanie wspólnie z blogerami Lucjanem i Maciejem, twórcami bloga Make Life Harder, którzy jako specjaliści wybiorą najlepszego kandydata.

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *