Media News
TVP 1 TVP 2

TVP 1 i TVP 2 z nową oprawą graficzną

TVP 1 i TVP 2 od września wystartują z nową oprawą graficzną. Zostaną zmienione m.in. logotypy kanałów Telewizji Polskiej. Co więcej, zmianie ulegnie także studio.

W czerwcu tego roku oprawę graficzną zmienił kanał TVP Sport. Nowe logo i kolorystyka wystartowały tuż przed EURO 2020. Nowe logo wpasowuje się w światowe trendy. Jest minimalistyczne i eleganckie, a oprawa dynamiczna i nowoczesna. Logo TVP Sport obecnie jest w kolorze zbliżonym do limonki.

Nowa oprawa graficzna kanałów ma charakteryzować się większą prostotą. Litery w logotypach będą białe i znikną charakterystyczne ramki. Tło kanału TVP 1 nadal będzie niebieskie, lecz nieco ciemniejsze. Prezes TVP Jacek Kurski zakomunikował, że nowa oprawa graficzna nawiązuje do przenikania się tradycyjnej telewizji i usług internetowych. Nowa oprawa bazuje na dużym liternictwie i czytelnym przekazie.

Pojawi się także nowe studio prezenterskie. Wszystkie nowości ruszą wraz ze startem jesiennej ramówki Telewizji Polskiej.

Jacek Kurski na swoim profilu na Twitterze pochwalił się rekordowymi wynikami oglądalności z finału EURO 2020. Finał na Wembley oglądało w telewizji 12 milionów widzów. Wydarzenia sportowe w Telewizji Polskiej zawsze cieszą się dużą oglądalnością. W minionym półroczu widzowie najchętniej oglądali mecze polskiej reprezentacji na Euro 2020 i Turniej Czterech Skoczni. Mecz Polski i Szwecji oglądało w TVP1 7,87 mln widzów.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/telewizja/michal-wisniewski-w-twoja-twarz-brzmi-znajomo/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *