Media News
Nick_JR

Nick JR w górę

Stacja Nick JR zyskuje na popularności. Od początku roku wyniki oglądalności rosną. W okresie od stycznia do kwietnia udział stacji wyniósł aż 5.8%Shr. W pierwszym miesiącu bieżącego roku stacja zanotowała 5.1% W kolejnych miesiącach wyniki ulegały sukcesywnej poprawie. W lutym udział wyniósł 6.4 %, a w marcu 6.6%.

Stacja tak wysokie wyniki zawdzięcza bogatej ofercie medialnej. Nick JR posiada mocną ramówkę adresowaną do dzieci, bez nich tak dobry rezultat byłby niemożliwy. Programy dla dzieci ogląda więcej chłopców. Stosunek wynosi 54% do 46%. W kwietniu najpopularniejszym serialem był „Psi Patrol” (0.8 RT i 5.6%). To produkcja kanadyjsko – amerykańska, stworzona przez Keitha Chapmana. Serial przedstawia perypetie sześciorga heroicznych psów, które wraz z 10 letnim chłopcem pomagają potrzebującym i dzielnie zwalczają zagrożenia.

Drugi najpopularniejszy serial to „Umizoomi” (0.6 RT i 5.1 Shr%). Kreskówka opowiada o przygodach Milli, jej brata Geo i robota Bota. Tworzą oni drużynę superbohaterów i uczą najmłodszych jak wykorzystać zasady matematyczne w codziennym życiu. Na podium znalazł się również „Bąbelkowy świat gupików” (0.6%RT i 5.1%Shr). To amerykański serial, który uznanie widzów na całym świecie zdobył wielobarwną, podwodną scenerią wśród koralowców i morskich ogrodów i niezwykłymi przygodami grupy gupików. Czwarte miejsce przypadło „Dory” (0.6/%RT i 4.8%Shr). Tytułowa bohaterka to zapalona podróżniczka, która nigdy nie rozstaje się z plecakiem i ukochaną małpką. Dory jest zawsze gotowa pomóc potrzebującym czy rozwiązać zagadkę. Misja serialu to nauka podstaw angielskiego i promocja aktywnego trybu życia wśród najmłodszych.
Kolejne miejsce zajmuje „Tickety Toc” (0.6% RT i 4.4%Shr). Południowokoreański serial przedstawia losy kochającej się pary bliźniąt, który wspólnie rozwiązują problemy i uczą się pracy zespołowej.

Stacja planuje rozwinięcie oferty programowej dla dzieci. Wkrótce stacja rozpocznie emisje nowego serialu „Zack i Kwak”, który opowiada o magicznych podróżach tytułowych bohaterów. Do nowości dołączy brytyjska kreskówka „Struś Oliwia”, która przedstawia przygody turkusowo – różowego strusia, który mieszka w buszu z rodziną i przyjaciółmi. Jego niegraniczna wyobraźnia i chęć przygód nie pozwalają mu dłużej zagrzać miejsca.

Dobre wyniki to potwierdzenie trafnej strategii budowania atrakcyjnej oferty programowej dla młodszych widzów. Sektor kanałów przeznaczonych dla dzieci w Polsce jest niezwykle konkurencyjny, ciągle pojawiają się nowe kreskówki, dlatego ostatnie wyniki oglądalności Nick JR potwierdzają, że widzowie stacji przywiązują się do swoich ulubionych bohaterów i tym samym doceniają jej propozycję. Tak uważa Agnieszka Odadachowska (communications manager Nick JR)

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *