Green Light PR debiutuje na rynku
— 12 kwietnia, 2014Public Relations w Polsce jest branżą stosunkowo młodą. Jej rozwój nastąpił wraz z wejściem gospodarki rynkowej. Ale branża PR w Polsce ma się zupełnie dobrze. I wciąż rośnie zapotrzebowanie na kolejnych specjalistów. Na rynku pojawiają się coraz to nowsze agencje, które proponują różne działania wizerunkowe. Najnowszym dzieckiem branży PR jest nowa agencja PR-owa. Jest to Green Light PR. Agencja została założona przez znanego, warszawskiego dziennikarza Adama Bodziaka. Do oferowanych przez nią usług należą przede wszystkim działania z zakresu media relations, digital PR oraz kreacji treści. Jest to kolejna ciekawa propozycja na rynku branży PR.
Green Light PR obsługuje przede wszystkim firmy, które działają w sektorze marketingowym, technologicznym, interaktywnym, mediowym i finansowym. Agencja już teraz ma takich klientów jak m. in. dom mediowy Lowe Media, agencja reklamowa Lowe Warsaw, interaktywny dom produkcyjny Netizens. Kto będzie jej następnym klientem, czas pokaże.
Założyciel agencji Adam Bodziak jest profesjonalistą w branży PR. Może się pochwalić kilkunastoletnim doświadczeniem w pracy, która jest związana przede wszystkim z komunikacją medialną. Przez dziesięć lat pracował jako dziennikarz między innymi w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Polska, Europa, Świat, a także w Życiu Warszawy, magazynie Wprost i Marketing & More. Zajmował się dziennikarstwem biznesowym. jego specjalnością była tematyka związana z obszarem mediów, reklamy i Public Relations. W pewnym momencie swojej kariery zadecydował o odejściu z mediów. Po odejściu z mediów współtworzył i przez kilka lat współprowadził agencję Sugar & Spice Public Relations. Jako specjalista od PR-u pracował indywidualnie dla firm z wielu branż. Tworzył wizerunek marek marek związanych z marketingiem, reklamą, finansami, technologiami, branżą interaktywną i mediową.
Dodaj komentarz