Media News
magda gessler rtv euro agd

Magda Gessler i Mateusz Borek w kampanii RTV Euro AGD

Z początkiem czerwca marka RTV Euro AGD wystartowała z nową kampanią reklamową. Kampania pod hasłem „Euro, Euro, Euro” koncentruje się na radości i pozytywnych doświadczeniach, jakich mogą dostarczyć klientom produkty elektroniczne oferowane przez markę.

W działaniach wzięli udział m.in. Magda Gessler, Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. Nowa kampania sieci RTV Euro AGD nawiązuje do EURO 2020. W spotach reklamowych wystąpili również Wiktoria Gąsiewska i Krzysztof Golonka.

Najbliższe miesiące dla wielbicieli sportu to czas wielkich emocji, nie tylko związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej, ale również z igrzyskami olimpijskimi. W kampanii chcieliśmy się odnieść do tych wydarzeń i pokazać, jak nasze produkty mogą uprzyjemnić ten czas. Zapewnić rozrywkę na najwyższym poziomie i ułatwić codzienne, rutynowe zadania, aby klienci mogli poświęcić się celebrowaniu przyjemności – powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, RTV EURO AGD. 

W kampanii wykorzystano nową aranżację piosenki „Futbol, futbol” Jonasza Kofty i Leszka Bogdanowicza, wykonanej w 1974 roku przez Marylę Rodowicz podczas ceremonii otwarcia Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. W głosowaniu zorganizowanym przy okazji Euro 2016 roku uznano ją za piłkarski przebój wszech czasów. Nowa wersja utworu pod tytułem „Euro, Euro, Euro” odnosi się zarówno do EURO 2020, jak i nazwy sieci.

Nowa kampania sieci RTV Euro AGD na EURO 2020

Zintegrowane działania marketingowe 360 stopni wykorzystują różne kanały dotarcia do konsumentów: ATL, BTL i social media. Koncentrują się również na współpracy z influencerami oraz akcjami ambientowymi w sklepach. Nie zabraknie także komunikacji w sieci własnej RTV EURO AGD na cyfrowych ekranach (DOOH).

Za koncept i realizację spotów telewizyjnych i radiowych odpowiedzialna jest agencja kreatywno-strategiczna Hypnotype. Zrealizował ją dom produkcyjny Opus Film. Spoty telewizyjne zaś wyreżyserował Marcin Dubiniec.

Magda Gessler to polska restauratorka i osobowość telewizyjna, a także właścicielka lub współwłaścicielka kilkunastu restauracji. Od 6 marca 2010 roku prowadzi program TVN „Kuchenne rewolucje”, a od października 2017 do jesieni 2019 prowadziła program Food Network „Sexy kuchnia Magdy Gessler”.

Mateusz Borek to polski dziennikarz i komentator sportowy. Skomentował wiele meczów piłki nożnej m.in. reprezentacji Polski, spotkania w Lidze Europy czy polskiej Ekstraklasy i Pucharu Polski. Od marca 2020 roku wspólnie z Michałem Polem, Tomaszem Smokowskim i Krzysztofem Stanowskim tworzy Kanał Sportowy w serwisie YouTube. 

Czytaj również: https://medianews.com.pl/telewizja/rusza-euro-2020-mecze-w-telewizji-polskiej/

O autorze

Podobne artykuł

2 komentarze

  1. Oluś 17 czerwca, 2021 w 4:09 pm

    Lubię Panią Magdę. Dla mnie to naprawdę jest ikona polskiej gastronomii. Przede wszystkim ma fajne i luzackie podejście do życia, jest kolorowa i barwna 😀 to świetnie, że są kobiety takie jak ona, które lubią siebie i się tego nie wstydzą. Miałam również przyjemność jeść w restauracji U Fukiera i kolacja była wyśmienita! Mega polecam 🙂

  2. Paweł 27 czerwca, 2021 w 10:36 pm

    Jak dla mnie to ta pani jest antyreklamą dla czegokolwiek. Po obejrzeniu jej reklamy moje drogi z rtv się rozeszły na długo, ale są też plusy zorientowałem się że jest wiele innych sklepów z elektroniką i z równie dobrymi cenami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *