Media News
wiktoria gasiewska

Wiktoria Gąsiewska reklamuje aplikację Pogoda Interia

Grupa Interia przygotowała nową aplikację pogodową Pogoda Interia, w której wystąpiła Wiktoria Gąsiewska. Kampania promocyjna aplikacji Pogoda Interia będzie realizowana przez Grupę Polsat Plus.

Aplikacja zawiera podstawowe funkcjonalności serwisu takie jak prognoza aktualizowana co 30 min dla 3 milionów miejscowości w Polsce i na świecie. Daje również więcej możliwości i udostępnia zdecydowanie więcej wskaźników. Informuje m.in. o wpływie pogody na zdrowie (alergie, przeziębienie) oraz codzienne życie (bieganie, jazdę autem). Użytkownicy mogą skorzystać także z trybu „dark mode”, który pozytywnie wpływa na wzrok i ułatwia korzystanie z prognozy pogody po zmroku. Kolejną istotną nowością jest minutowa prognoza opadów.

Aplikacja działa w trybie online i offline. Spełni więc oczekiwania użytkowników, którzy przebywają w miejscach, w których nie ma dostępu do Internetu. Dzięki współpracy z Airly, narzędzie przekazuje także dane o stanie powietrza na najbliższą dobę.

Aplikacja będzie promowana w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, Radiu Eska oraz w serwisach Grupy Interia. Za pomysł kreatywny odpowiada scenarzysta i reżyser spotu Armin Kurasz oraz działy marketingu Interii i Telewizji Polsat. Reklamę wyprodukowała Telewizja Polsat. Za działania efektywnościowe odpowiedzialna jest agencja marketingu mobilnego Mobiem, która wchodzi w skład Grupy Interia. Wiktoria Gąsiewska wystąpiła w kampanii reklamowej nowej aplikacji. Pojawią się również inne spoty z udziałem aktorki. Aplikacja Pogoda Interia jest dostępna na urządzenia z systemem Android. 

Czytaj również: https://medianews.com.pl/internet/viaplay-wystartuje-w-polsce-3-sierpnia/

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *