Maciej Turchan nowym PR & marketing managerem Superligi
— 12 lipca, 2021Maciej Turchan objąło stanowisko PR & marketing managera w Superlidze. To spółka, która zarządza najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej w Polsce – PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet.
Maciej Turchan będzie odpowiadać za całość działań Public Relations spółki. Przede wszystkim za wsparcie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, media relations, współpracę z zespołem digital marketingu, a także aktywacje sponsoringowe. Do jego zadań należy również współpraca z klubami piłki ręcznej w zakresie kreowania wizerunku rozgrywek oraz współpracy z lokalnymi mediami.
Na stanowisku zastąpił Monikę Kubacką, która postanowiła zająć się prowadzeniem swojej agencji Race PR.
Maciej Turchan pracowało jako freelancer, wspierając marki sportowe w zakresie public relations oraz digital marketingu. Współpracuje m.in. z bokserską grupą promotorską Deal Punch Promotions, gdzie odpowiada za całość działań komunikacyjnych. Prowadził działania z zakresu public relations i obsługi social mediów także w The Color Run Poland i RMF 4RACING Team.
W latach 2017-2019 pracował jako head of communications w Runmageddonie. W projektach sportowych realizował działania marketingowe m.in. dla takich marek jak: Samsung, Toyota, Grupa RMF czy Red Bull.
– Obecność w strukturach Macieja Turchana to kolejny krok w kierunku dalszego podnoszenia jakości działań komunikacyjnych. Dotyczy to nie tylko samej PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, ale również wspólnych działań z 22 klubami występującymi w rozgrywkach. Planujemy nadal rozwijać wewnętrzne projekty biznesowe, jakimi są m.in. wirtualne biuro prasowe, aplikacja mobilna czy nowe przedsięwzięcia, które będziemy wkrótce realizować – powiedział Piotr Należyty, wiceprezes zarządu Superligi sp. z o.o.
– Mamy również ambitne plany w zakresie aktywacji i współprac sponsorskich, które chcemy realizować z naszymi Partnerami. Kolejny doświadczony manager w strukturach spółki pomoże nam w realizacji tych ambitnych celów – dodał Piotr Należyty.
1 Komentarz
Bardzo ciekawa informacja. Ciekawe jak teraz będzie wyglądał cały PR superligi. Fajnie że to wszystko się rozwija, wydaje mi się że na zachodzie już dawno podejmowane są zupełnie inne kroki marketingowe niż u nas. Zobaczymy co z tego wyniknie 🙂