Moja witryna
  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Opakowanie jako reklama – jak zwiększyć rozpoznawalność marki dzięki estetycznej wysyłce?
    w: Reklama  | 

    Opakowanie jako reklama – jak zwiększyć rozpoznawalność marki dzięki estetycznej wysyłce?

    W erze zakupów internetowych i ograniczonego kontaktu z fizycznym produktem to właśnie opakowanie staje się jednym z najważniejszych elementów w budowaniu relacji między marką a klientem. Kartonowe pudełko, które trafia do rąk odbiorcy, to nie tylko zabezpieczenie towaru – to Twoja wizytówka, nośnik wizerunku i skuteczne narzędzie marketingowe. Umiejętnie zaprojektowane opakowanie może sprawić, że marka…

  • Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?
    w: Reklama  | 

    Reklama w Niemczech: jak prowadzić skuteczne kampanie Google Ads i Meta dla niemieckiego klienta?

    Wejście na niemiecki rynek online to szansa na rozwój, ale też spore wyzwanie. Niemiecki konsument różni się od polskiego – jest bardziej wymagający, ostrożniejszy i wrażliwy na jakość komunikacji. Aby kampanie Google Ads i Meta przynosiły realne efekty, trzeba uwzględnić lokalną specyfikę, kulturę oraz obowiązujące przepisy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie planować i…

  • Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Opakowanie jako reklama – jak zwiększyć rozpoznawalność marki dzięki estetycznej wysyłce?
    w: Reklama  | 

    Opakowanie jako reklama – jak zwiększyć rozpoznawalność marki dzięki estetycznej wysyłce?

    W erze zakupów internetowych i ograniczonego kontaktu z fizycznym produktem to właśnie opakowanie staje się jednym z najważniejszych elementów w budowaniu relacji między marką a klientem. Kartonowe pudełko, które trafia do rąk odbiorcy, to nie tylko zabezpieczenie towaru – to Twoja wizytówka, nośnik wizerunku i skuteczne narzędzie marketingowe. Umiejętnie zaprojektowane opakowanie może sprawić, że marka…

  1. 1
  2. 2
  3. 3

Robert Lewandowski dalej z Panasoniciem

Od 5 maja w Warszawie firma Panasonic kontynuuje współpracę z Robertem Lewandowskim, piłkarzem czołowego klubu piłkarskiego Europy. Robert Lewandowski promuje markę aparatów LUMIX, ale również jest ambasadorem linii telewizorów VIERA i innych urządzeń audio – video firmy Panasonic. Jeden z największych producentów urządzeń elektronicznych jest zadowolony z dotychczasowej kooperacji z piłkarzem. Przedstawiciele firmy potwierdzają, że…

Czytaj dalej...
  • Najnowsza kampania Jupika

    „Wyjdź z domu – Jupik wzywa!” to tytuł ostatniej kampanii telewizyjnej Jupika, który wprowadzi nowy napój bez konserwantów. „Jupik wzywa!” to także nowa platforma komunikacyjna marki. Cele nowej platformy i kampanii to zachęcenie dzieci do aktywności fizycznej, ruchu na świeżym powietrzu, spacerów i gier na placach zabaw. Nowa receptura marki promuje brak konserwantów i obniżoną…

    Czytaj dalej...
  • Najbardziej ufamy strażakom, najmniej politykom

    Instytut GFK sprawdził, które zawody cieszą się największym zaufaniem społecznym. Badanie przeprowadzono w 25 państwach. W sondażu badacze uwzględnili 30 zawodów, które występują we wszystkich 25 krajach. Strażacy to profesja, która cieszy się największym zaufaniem. Tym samym wyprzedzili pielęgniarki, lekarzy i nauczycieli. Respondenci najmniej ufają politykom. Nic dziwnego, gdyż w większość podobnych rankingów urzędnicy państwowi…

    Czytaj dalej...
  • Energia elektryczna to nowa usługa grupy Multimedia

    Grupa Multimedia Polska nie śpi i realizuje swój kolejny plan, który może okazać się komercyjnym sukcesem. Chodzi tu o sprzedaż energii elektrycznej i wygenerowanie dzięki temu bardzo dużych zysków. Jest to jednak daleko idąca perspektywa, bowiem na razie taka usługa została wprowadzona na próbę w trzech lokalizacjach, a mianowicie Toruniu, Częstochowie i Łodzi. Według samej…

    Czytaj dalej...
  • Canal+ Sport z nowym rekordem oglądalności w tym roku

    Minione spotkanie półfinałowe pomiędzy Atletico Madryt i Chelsea Londyn przysporzyło stacji Canal+ Sport ogromnego sukcesu. Ten mecz obejrzało bowiem na tym kanale ok. 414 tysięcy widzów i jest to nowy rekord tej stacji w tym roku kalendarzowym. Do tej pory największe przychody ze sportowych transmisji przyniosły kanałom nc+ spotkania ligi hiszpańskiej i co ciekawe polskiej…

    Czytaj dalej...
  • RMF FM uruchamia tymczasowe studio w Watykanie

    W czwartek 24 kwietnia w Watykanie uruchomione zostanie specjalne satelitarne „Watykańskie Studio Faktów RMF FM”. W Stolicy św. Piotra wydarzenia związane z kanonizacją będzie obsługiwać czworo dziennikarzy: Barbra Zielińska, Tomasz Staniszewski, Mariusz Piekarski oraz Jacek Skóra. W sobotę 26 kwietnia oraz w niedzielę 27 niektóre wydania Faktów będą prowadzone z Watykanu. W niedzielę 27 kwietnia…

    Czytaj dalej...
  • Nick JR w górę

    Stacja Nick JR zyskuje na popularności. Od początku roku wyniki oglądalności rosną. W okresie od stycznia do kwietnia udział stacji wyniósł aż 5.8%Shr. W pierwszym miesiącu bieżącego roku stacja zanotowała 5.1% W kolejnych miesiącach wyniki ulegały sukcesywnej poprawie. W lutym udział wyniósł 6.4 %, a w marcu 6.6%. Stacja tak wysokie wyniki zawdzięcza bogatej ofercie…

    Czytaj dalej...
  • PrimeTimePR logo

    Entliczek nowym klientem Prime Time PR

    Prime Time PR nawiązała współpracę z właścicielami sieci sklepów Entliczek. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii public relations, relacje z mediami, komunikację firmy w social media oraz działania w blogosferze. Umowa została podpisana na okres sześciu miesięcy. Obecne na rynku od 14 lat Dziecięce Centra Handlowe Entliczek oferują największy w Małopolsce wybór artykułów…

    Czytaj dalej...
  • Cyfrowy Polsat ulepsza Multiroom HD

    Cyfrowy Polsat znany jest z dużej aktywności na rynku telewizji cyfrowej i internetu. Tym razem postanowił skupić się na dostępnej już ofercie Multiroom HD i jeszcze bardziej ją ulepszyć. Dotychczas abonenci i nowi klienci Cyfrowego Polsatu mieli możliwość oglądania tego samego kanału na 3 różnych telewizorach za pomocą osobnych dekoderów w ramach tej samej kwoty…

    Czytaj dalej...
  • Kliczko ponownie na ringu i w telewizji

    Już niebawem, bowiem 26 kwietnia 2014 r. na ringu w obronie czterech pasów mistrzowskich stanie najlepszy pięściarz świata Władimir Kliczko, który zmierzy się Alex Leapai, który urodził się w Samoa. Ukrainiec podczas gali w Oberhausen wyłoży na szalę wszystkie swoje cztery pasy mistrzowskie, federacji: WBA, WBO, IBO i IBF. Dla Samoańczyka będzie to największe sportowe wyzwanie…

    Czytaj dalej...