Moja witryna
  • Więcej niż szyld: Dlaczego dibond to materiał nr 1 dla prestiżowej reklamy zewnętrznej?
    w: Reklama  | 

    Więcej niż szyld: Dlaczego dibond to materiał nr 1 dla prestiżowej reklamy zewnętrznej?

    Wybór materiału na szyld firmowy to jedna z kluczowych decyzji wizerunkowych. To wizytówka, która pracuje na reputację marki 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Można wybrać ekonomiczne PCV, które jest tanie w zakupie, lub estetyczne plexi, dające elegancki efekt szkła. Jest jednak materiał, po który sięgają firmy świadomie budujące swój prestiż i postrzeganie…

  • Jak inteligentne kamery w strefach bankomatowych zwiększają bezpieczeństwo?
    w: Technologie  | 

    Jak inteligentne kamery w strefach bankomatowych zwiększają bezpieczeństwo?

    W dobie cyfrowej transformacji, gdzie technologia przenika każdy aspekt naszego życia, bezpieczeństwo finansowe staje się priorytetem. Bankomaty, będące nieodłącznym elementem krajobrazu miejskiego, są niestety również celem działań przestępczych. Od kradzieży danych, aż po fizyczne napady – zagrożenia ewoluują, a wraz z nimi musi ewoluować ochrona. Tradycyjny monitoring często okazuje się niewystarczający w obliczu sprytu i…

  • Masz problemy z Internetem w Sosnowcu? Sprawdź, czy możesz przejść na światłowód!
    w: Internet  | 

    Masz problemy z Internetem w Sosnowcu? Sprawdź, czy możesz przejść na światłowód!

    Znowu nie działa? Jest powolny jak pociągi towarowe? A może kończy się zawsze wtedy, gdy musisz pobrać aktualizację gry? Problemy z Internetem, zwłaszcza mobilnym, to nic nadzwyczajnego. Doświadcza ich mnóstwo osób, co wcale nie oznacza, że trzeba to akceptować – a już zwłaszcza mając alternatywę. Jeśli Twój obecny Internet w Sosnowcu w ogóle nie spełnia…

Hakerzy nie śpią

Cyberprzestępcy wymyślają nowe sposoby na zdobycie pieniędzy. Nad bezpieczeństwem w sieci czują międzynarodowe organy i specjaliści ds. bezpieczeństwa IT. Trwa wojna. 2 lat temu w Holandii aresztowano rosyjskiego hakera Władimira Drinkmana. Rządy Stanów Zjednoczonych i Rosji chcą jego ekstradycji. Czeka go kilka lat pobytu w więzieniu. Rosjanina oskarżono o o włamanie do kilkunastu sieci sklepów,…

Czytaj dalej...
  • Trener Lomżingu potrzebny od zaraz

    Van Pur, właściciel marki Łomża, rozpoczął nietypową rekrutację – na stanowisko trenera Łomżingu. Zatrudniona osoba zarobi 10 tysięcy złotych. Obowiązki to intensywny wypoczynek. Akcja potrwa do końca wakacji. Kampania rekrutacyjna obejmuje klasyczne ogłoszenie o pracę, które opublikowano na czołowych portalach pośrednictwa pracy. Poszukiwanie osoby na to stanowisko odbywa się również przez Google Adwords, reklamy w…

    Czytaj dalej...
  • Telewizja i eurowybory

    Badanie przeprowadzone przez CBOS i Uniwersytet Mikołaja Kopernika wykazuje, że głównym źródłem wiedzy Polaków o wyborach do Euro Parlamentu jest telewizja. 40 proc. badanych poznaje kandydatów przez srebrny ekran. W przypadku internetu i prasy wyniki to 31 i 29 proc. Raport wykazuje, że programy telewizyjne, publicystyczne, informacyjne i debaty to główne źródło wiedzy o wyborach….

    Czytaj dalej...
  • Mobilni Polacy

    Przeszło 5 procent Polaków korzysta z mobilnego internetu w tabletach i smartfonach. Jednak ten wynik jest poniżej średniej światowej, która wynosi 12 procent. W porównaniu do innych państw Starego Kontynentu nie wypadamy najgorzej. Takie wnioski można wyciągnąć z badania Mindreader. Najczęściej serfujemy w sieci wykorzystując laptopy. Aby sprawdzić pocztę i przeczytać bieżące informacje. Aż 66…

    Czytaj dalej...
  • Magdalena Gawlik nową reporterka RMF FM

    Magdalena Gawlik została nową reporterką warszawskiego oddziału radia RMF FM. Pracę rozpoczyna od początku maja bieżącego roku. Magdalena Gawlik pochodzi z Lublina. Ukończyła zarządzanie na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. W czasie studiów rozpoczęła pracę w Radiu Centrum. Pracowała jako reporter, serwisant, wydawca, szef redakcji informacji, a także prowadziła audycje publicystyczne.

    Czytaj dalej...
  • Najnowsza kampania Jupika

    „Wyjdź z domu – Jupik wzywa!” to tytuł ostatniej kampanii telewizyjnej Jupika, który wprowadzi nowy napój bez konserwantów. „Jupik wzywa!” to także nowa platforma komunikacyjna marki. Cele nowej platformy i kampanii to zachęcenie dzieci do aktywności fizycznej, ruchu na świeżym powietrzu, spacerów i gier na placach zabaw. Nowa receptura marki promuje brak konserwantów i obniżoną…

    Czytaj dalej...
  • E-papierosy vs Ministerstwo Zdrowia

    Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową i inne firmy analityczne radzą rządowi, aby objął elektroniczne papierosy akcyzą. Importerzy protestują, branża tytoniowa jest podzielona, a ministerstwo finansów akcyzy nie chce. O opodatkowanie e- papierosów najgłośniej walczą wielkie koncerny farmaceutyczne. Chcą one, aby elektroniczne papierosy zyskały status wyrobów medycznych. Ten pomysł popiera resort zdrowia. To zapowiada wojnę, a…

    Czytaj dalej...
  • Polacy w sieci

    Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadził od 12 do 14 marca badanie na zlecenie Google. Projekt pod tytułem „Internet w codziennym życiu” zrealizowano w Czechach, Polsce, Węgrzech, Rumunii i Słowacji. W internecie serwujemy każdego dnia. Sprawdzamy informacje, logujemy się do portali społecznościowych, oglądamy treści video, przeglądamy pocztę elektroniczną, korzystamy z bankowości elektronicznej. W sieci przebywamy zarówno…

    Czytaj dalej...
  • Pomyłka agencji PR

    Agencja Alfa Communications popełniła błąd. Zamiast do inwestorów raport o kwartalnych wynikach finansowych spółki Dębica przedstawiciele agencji wysłali do dziennikarzy. Pośpieszyli się zaledwie o dzień. E-maile trafiły do reporterów w wyniku prostego błędu. Błąd ujawnił publicysta i dziennikarz Grzegorz Nawacki, który pracuje w Pulsie Biznesu. Na stronie pb.pl pojawił się artykuł opisujący wpadkę. Nawacki otrzymał…

    Czytaj dalej...
  • Robert Lewandowski dalej z Panasoniciem

    Od 5 maja w Warszawie firma Panasonic kontynuuje współpracę z Robertem Lewandowskim, piłkarzem czołowego klubu piłkarskiego Europy. Robert Lewandowski promuje markę aparatów LUMIX, ale również jest ambasadorem linii telewizorów VIERA i innych urządzeń audio – video firmy Panasonic. Jeden z największych producentów urządzeń elektronicznych jest zadowolony z dotychczasowej kooperacji z piłkarzem. Przedstawiciele firmy potwierdzają, że…

    Czytaj dalej...