Media News
red bull

Havas Media ponownie obsługuje markę Red Bull

Agencja Havas Media wygrała w regionalnym przetargu na obsługę mediową marki Red Bull. Firma zajmie się przede wszystkim planowaniem i zakupem mediów dla Red Bulla.

Przetarg prowadzony był regionalnie i obejmował obsługę mediową na dziewięciu rynkach regionu CEE/CIS i krajów bałtyckich. Przedstawiciele marki Red Bull zdecydowali się na kontynuowanie współpracy z agencją Havas Media na Litwie, Łotwie i w Estonii. A także rozpoczęcie jej na sześciu nowych rynkach – w Polsce, Bułgarii, Grecji, Gruzji, Azerbejdżanie i Kazachstanie.

Przetarg prowadził polski oddział Havas Media i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO marki. Red Bulla będzie obsługiwać zespół Beaty Orkwiszewskiej, business unit managing partner w agencji Havas Media.

Obsługa mediowa Red Bulla przez agencję Havas Media rozpoczęła się w 2007 roku i trwała do grudnia 2019 roku. Po dwóch latach Red Bull wraca do tejże agencji.

Havas Media będzie odpowiadać przede wszystkim za kompleksowe planowanie, optymalizację i zakup mediów dla Red Bulla.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/herlitz-wspolpracuje-z-ekipa-friza-beda-dostepne-zeszyty-i-teczki/
Tagi:

O autorze

2 komentarze

  1. Matylda 12 sierpnia, 2021 w 11:44 am

    Nie wiedziałam o tej zmianie, ale trzeba przyznać że w sumie w mediach tradycyjnych ostatnimi laty było mniej reklam red bulla a raczej zwracało się na nie uwagę, bo były dość charakterystyczne. Ciekawe jakie będą efekty ponownej współpracy :))

  2. Natalia 30 sierpnia, 2021 w 9:46 am

    Red Bull ma teraz coraz większą konkurencję, więc nie ma co się dziwić że szukają nowych sposobów na reklamę i promocje 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *