Mały Głód znika z reklam serka Danio i rozpoczyna współpracę z Too Good To Go
— 3 września, 2021Na początku września wystartowała nowa kampania reklamowa serków Danio. W spotach nie pojawił się brand hero marki Mały Głód. W serwisie LinkedIn Mały Głód zakomunikował, że „szuka nowych wyzwań”.
Bohater reklam serków Danio zorganizował nawet konferencję prasową, na której przedstawił swoje dalsze plany.
Mały Głód występował w reklamach marki Danone przez 16 lat. Jednak teraz napotkał na swojej drodze przeciwnika nie do pokonania. W serwisie LinkedIn napisał, że po pojawieniu się całkiem nowej wersji serka Danio, które jest bogate w białko, a zarazem niezwykle pożywne i pyszne, musi poszukać innego zajęcia.
Na apel Małego Głoda odpowiedzieli m.in. twórcy Too Good To Go. To aplikacja, której misją jest przeciwdziałanie marnotrawieniu żywności. Mały Głód razem z twórcami aplikacji Too Good To Go będą ratować żywność, a poprzez to także zasoby planety.
Mały Głód zakomunikował również, że niedługo wystąpi w programie internetowym „Imponderabilia” prowadzonym przez Karola Paciorka. Porozmawia z youtuberem o tym, jak nie marnując jedzenia, możemy ratować Ziemię.
W sierpniu 2021 roku bohater reklam pojawił się w serwisie LinkedIn. Profil Małego Głoda stał się osobistym zapisem jego pracy dla Danone. Serwis rekrutacyjny LinkedIn zaś miejscem, gdzie szukał nowych wyzwań.
Za strategię komunikacji, koncepcję kreatywną, produkcję kampanii digital, a także działania z zakresu influencer marketingu i PR odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom.
2 komentarze
O kurcze, Mały Głód u Karola Paciorka to może być coś doskonałego! A całe Too good to go to mega dobrze, że coraz bardziej popularne się staje w Polsce. Bardzo fajna inicjatywa 🙂
Takie aplikacje jak too good to go powinny być jak najbardziej promowane. Marnowanie jedzenia nie jest dobre, jest z tym globalnym problem i to świetne narzędzie, by z tym właśnie walczyć. Bardzo fajna sprawa, polecam sprawdzić.