Media News
zygmunt chajzer

Zygmunt Chajzer ambasadorem NEONET

Zygmunt Chajzer wystąpił w najnowszej odsłonie kampanii sieci Neonet. Komunikacja marki prowadzona jest pod hasłem „Mówisz-masz”. Firma chce pokazać zrozumienie zróżnicowanych potrzeb klientów.

W najnowszym spocie reklamowym Zygmunt Chajzer przychodzi do sklepu i stwierdza, że jego pralka „zaliczyła zonka”. Sprzedawcy w sklepie szybko pomagają wybrać mu nową pralkę.

Sieć Neonet w najnowszej odsłonie kampanii przedstawia bardzo szybką i profesjonalną pomoc w wyborze sprzętu przez klientów, którzy znaleźli się w nagłej potrzebie. Wizerunek Zygmunta Chajzera pojawi się w reklamach telewizyjnych i online, a także, w ok. 300 sklepach Neonet na terenie całej Polski.

Firma Neonet w maju 2021 roku rozpoczęła kampanię wizerunkowo-produktową „Mówisz-masz”, której ambasadorami zostali m.in. Joanna Krupa, Michel Moran, a także Krzysztof Ibisz. Kampania marki NEONET podkreśla najwyższą jakość obsługi w sklepach, połączoną z optymalnym asortymentem i maksymalnie ułatwionym procesem wyboru. 

Agencja Opus B odpowiada za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań promocyjnych. Spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Bomaye. Kampania pojawi się także na platformie VOD, różnorodnych nośnikach online, POS i innych.

Zygmunt Chajzer to polski dziennikarz oraz prezenter radiowy i telewizyjny. Na początku lat 80. rozpoczął pracę dziennikarską w redakcji sportowej „Sztandaru Młodych” oraz w Programie I Polskiego Radia. W 1984 zaczął pracę w Telewizji Polskiej.

Swoją przygodę z Telewizją Polsat rozpoczął w latach 1997–2000. Był prowadzącym teleturnieju „Idź na całość”. W 2000 roku rozpoczął pracę w TVN, gdzie prowadził teleturnieje m.in. Telegra i „Chwila prawdy”. W 2005 wrócił do Telewizji Polsat. Prowadził teleturnieje takie jak „Na zawsze razem” czy „Grasz czy nie grasz”. 

W latach 2013–2015 pracował w Radiu Złote Przeboje. Co więcej, od 2015 roku prowadzi „Pogodny poranek” w Radiu Pogoda. Od 2019 roku współprowadzi program „TV Okazje EXTRA” na antenie TV Okazje.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/krzysztof-ibisz-nowa-twarza-kampanii-neonet/

O autorze

Podobne artykuł

1 Komentarz

  1. Łukasz 18 września, 2021 w 12:53 pm

    Neonet ostatnio całkiem dużo inwestuje w reklamy, najpierw Ibisz, teraz Chajzer… 🙂 bardzo fajnie, na pewno mniej irytujące reklamy niż media expert :p

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *