Media News
Huawei Ads

Huawei uruchamia własną platformę reklamową Huawei Ads

Huawei uruchamia Huawei Ads, czyli własną platformę reklamową. Umożliwi reklamodawcom bezpośrednie prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń tej marki.

Platforma reklamowa marki targetuje użytkowników starszych modeli smartfonów i tabletów opartych na GMS. A także zapewnia dotarcie do użytkowników najnowszych urządzeń, które działają w ekosystemie Huawei Mobile Services.

Huawei Ads otwiera nowe możliwości dotarcia do milionów użytkowników urządzeń Huawei w Polsce z bardzo precyzyjną i różnorodną komunikacją – powiedział Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.

Zapraszamy wszystkich reklamodawców, agencje digitalowe, start-upy czy sklepy online do współpracy i skorzystania z możliwości, jakie oferuje nasze nowe narzędzie do pozyskiwania i angażowania użytkowników – dodał.

Do dyspozycji reklamodawców są takie formaty jak m.in. banery, interstitiale oraz rewarded wideo w ramach kampanii programatycznych.

Platforma Huawei Ads to nowa usługa w ramach ekosystemu HMS. Z usługi mogą korzystać reklamodawcy, twórcy aplikacji czy właściciele sklepów online, którzy chcą dotrzeć do bazy użytkowników smartfonów i tabletów marki Huawei. Treści reklamowe mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach własnych marki, takich jak: Huawei AppGallery i Huawei Assistant. A także Huawei Video, Petal Search i Huawei Browser.

Partnerzy marki, którzy chcą skorzystać z platformy reklamowej, mogą założyć bezpłatnie konto na stronie www.ads.huawei.com. Po zarejestrowaniu się otrzymują dostęp do panelu, który umożliwia m.in. założenie kampanii, kompleksową analizę prowadzonych aktywności reklamowych oraz zarządzanie kosztami. Właściciele aplikacji mogą również skorzystać z platformy Supply Side Platform. Umożliwia ona kontrolę udostępnianych miejsc reklamowych w aplikacji, w której realizowana jest kampania reklamowa.

Platforma Huawei Ads to kolejny element ekosystemu Huawei Mobile Service. W jego skład wchodzą: sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz usługi mobilne Huawei Assistant, Huawei Video i Petal Search.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/technologie/inpost-nadawanie-paczek-przez-serwis-i-aplikacje-mobilna/

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *