Media News
inpost

InPost: możliwość nadawania paczek tylko przez aplikację mobilną i stronę internetową

InPost zapowiada zmiany dla osób, które wysyłają m.in. zamówienia ze sklepów internetowych. Firma poinformowała, że od 1 kwietnia 2021 roku przesyłki w paczkomatach będzie można nadawać tylko poprzez aplikację mobilną i internetowy Manager Paczek. Nie będzie już możliwości nadawania przesyłek bezpośrednio w Paczkomatach.

Do końca marca będzie jeszcze można nadawać paczki bezpośrednio w paczkomacie. Polega to na tym, że użytkownik na ekranie automatu podaje wszystkie potrzebne dane oraz opłaca przesyłkę kartą lub Blikiem.

Od 1 kwietnia 2021 roku rozpoczniemy wyłączanie możliwości nadawania przesyłek bezpośrednio w paczkomacie. Nie znaczy to jednak, że wysyłanie paczek z paczkomatu będzie teraz trudniejsze. Wręcz przeciwnie… będzie jeszcze łatwiejsze – informuje InPost w komunikacie.

InPost: nadawanie przesyłek tylko przez aplikację i stronę internetową

Od kwietnia będzie można nadać paczkę tylko przez Manager Paczek w serwisie internetowym InPost.pl oraz aplikację InPost Mobile. W managerze nadawca wpisuje dane i opłaca przesyłkę. Następnie otrzymuje etykietę z kodem QR, którą drukuje i przykleja na paczce. Przy Paczkomacie musi tylko wybrać odpowiednie opcje i zeskanować kod.

W aplikacji InPost Mobile użytkownik najpierw uzupełnia dane i opłaca paczkę (dostępny jest tylko Blik). Później dostaje cyfrowy kod QR i 9-cyfrowy kod. Przy Paczkomacie trzeba wpisać ten kod i zeskanować kod QR. Aplikacja jest dostępna w wersjach na Androida i iOS.

inpost paczkomat
fot. unsplash.com

To jest pierwsze w Polsce tak innowacyjne rozwiązanie, czyli wygodna usługa mobilnego nadawania paczek – w trybie 24/7, dla każdego z ponad 5,2 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów – oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPostu.

Jak zapowiada firma, z usługi nadawania przesyłek z aplikacji mobilnej można korzystać przez 24 godziny na dobę.

W lutym firma zaczęła kampanię reklamującą nadawanie paczek przez aplikację InPost Mobile.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/technologie/netflix-usunie-opcje-wspoldzielenia-kont/

O autorze

1 Komentarz

  1. Estera 24 czerwca, 2021 w 10:27 am

    Inpost to w ogóle bardzo wygodna opcja, jeśli chodzi o sprzedawanie rzeczy w internecie, czy ogółem wysyłanie czegokolwiek i odbieranie. W sumie to od czasu, gdy pojawiły się paczkomaty i są już tak bardzo spopularyzowane, to właściwie nie używam innych opcji – oczywiście jeśli mam taką możliwość. Jak uruchomią jeszcze te 'lodówkomaty' gdzie będą chłodnie, to w ogole będzie już super.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *