Burger King zmienia logo
— 8 stycznia, 2021Sieć fast foodów Burger King zmienia logo po raz pierwszy od 20 lat. Jak podaje CNN, nowe logo inspirowane jest stylem retro.
Oprócz nowego logo, zmienią się nieco opakowania produktów, a także stroje pracowników.
Nowy projekt korzysta z kolorów, które inspirowane są „prawdziwym i pysznym jedzeniem”. Nowe logo jest hołdem dla 64-letniej historii marki, a odświeżony wygląd naśladuje stare logo używane od 1969 do 1999 roku.
W nowej wersji nie zobaczymy już niebieskiej obwódki. Nowe logo przedstawia nazwę restauracji w czerwonym kolorze oraz dużego burgera. W projekcie zastosowano czcionkę o nazwie Flame. Czcionka jest inspirowana kształtami potraw, ponieważ jest „zaokrąglona, odważna i pyszna”.
Zmiana obejmie również stroje pracowników. Będą oni nosić ubrania łączące współczesny i wygodny styl z charakterystycznymi kolorami, i grafiką.
Przeprojektowane opakowania podkreślają nowe logo, które zawiera zabawne ilustracje składników i przymiotniki opisujące żywność, takie jak „chrupiące” i „smaczne”. Warto zauważyć, że opakowanie Burger Kinga pojawia się kilka miesięcy po tym, jak McDonald’s ujawnił również nowe opakowania i kubki.
Nowe logo widnieje już na uniformach pracowników i opakowaniach produktów. Niedługo pojawi się również w restauracjach.
Jak zapowiada Burger King, odnowienie ok. 19 tysięcy restauracji na świecie może zająć kilka lat.
Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/robert-lewandowski-ambasadorem-4f/
Źródło: edition.cnn.com
Dodaj komentarz