Media News
burda media polska

Burda Media Polska przejmuje Edipresse Polska

Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży Edipresse Polska. Firma przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska. Do grupy Edipresse należą serwisy internetowe dla kobiet m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl. A także dwutygodniki Viva i Party oraz magazyny z segmentu true stories (13 tytułów). Transakcja wymaga zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Grupa Edipresse stała się jednym z wiodących graczy medialnych w Polsce z istotną obecnością na rynku magazynów oraz mocną pozycją w Internecie. Głównie w segmencie kobiecym i doskonale pasuje do strategii organizacji wielokanałowej, którą z powodzeniem realizuje Burda Media Polska. Przejęcie Edipresse Polska otwiera przed nami nowe, fascynujące możliwości rozwojowe – powiedział Alexander Sorg, Prezes Burda Media Polska.

Grupa Edipresse, przyjmując ofertę kupna od firmy Burda Media, podjęła decyzję o wycofaniu się z głównej działalności mediowej w Polsce. Firma pozostaje właścicielem spółki Wydawnictwo Edipresse, która zajmuje się wydawaniem książek, a także kolekcji wydawniczych i magazynów custom publishing. Pozostanie również właścicielem szkoły językowej Lincoln. 

edipresse polska
fot. Google.pl

Edipresse Polska jest jednym z liderów w segmencie mediów kobiecych w Polsce. Udana transformacja w obszarze digital została doceniona przez rynek oraz przez firmę Burda International, która w przejęciu portfolio Edipresse dostrzegła szansę strategicznego wzmocnienia swojego biznesu mediowego w Polsce, szczególnie w Internecie. Sprzedajemy zyskowną firmę z silnymi produktami i z jasną wizją na przyszłość – zakomunikował Sebastien Lamuniere, CEO Edipresse Group.

Burda Media Polska zarządza międzynarodową działalnością firmy technologiczno-mediowej Hubert Burda Media. Firma posiada 250 marek medialnych. Edipresse działa w Polsce od 1995 roku. Na początku był jednym z czołowych wydawców magazynów kobiecych. Następnie stworzył wiele serwisów internetowych, m.in. dla kobiet.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/internet/ksiaze-william-i-ksiezna-kate-zalozyli-kanal-na-youtubie/

źródło: www.burdamedia.pl

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *