• Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?
    w: Reklama  | 

    Visual Merchandising w sklepie odzieżowym – co warto wiedzieć?

    Głównym celem Visual Merchandinsgu w sklepie odzieżowym jest zwiększenie sprzedaży, budowanie spójnego wizerunku marki oraz tworzenie pozytywnego doświadczenia zakupowego dla klienta. W świecie handlu detalicznego, gdzie konsumenci podejmują decyzje zakupowe w ułamku sekundy, odpowiednie zaplanowanie przestrzeni sklepowej może przesądzić o sukcesie lub porażce. Z tego artykułu dowiesz się: -Na czym polega visual merchandising w sklepie…

  • Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców
    w: Technologie  | 

    Jak wybrać pierwszy telefon dla dziecka? 5 wskazówek dla rodziców

    Wybór pierwszego telefonu dla dziecka to ważny krok, który może mieć wpływ na jego rozwój, bezpieczeństwo, a także sposób, w jaki będzie korzystać z technologii w przyszłości. Oto pięć kluczowych wskazówek dla rodziców, jak wybrać pierwszy smartfon dla dziecka, opartych na zaletach modelu Galaxy A56. Znajdź równowagę między rozrywką a edukacją Wybierając telefon dla dziecka,…

  • 5 innowacyjnych funkcji w smartfonie ze sztuczną inteligencją Galaxy S25 Ultra, które musisz poznać
    w: Technologie  | 

    5 innowacyjnych funkcji w smartfonie ze sztuczną inteligencją Galaxy S25 Ultra, które musisz poznać

    Współczesne smartfony są nie tylko urządzeniami do komunikacji, ale także narzędziami, które ułatwiają nam życie na różnych poziomach. Samsung Galaxy S25 Ultra – telefon ze sztuczną inteligencją wprowadza szereg funkcji, które mogą wzbogacić Twoje doświadczenia związane z rozrywką i codziennym użytkowaniem. Oto pięć funkcji, które warto poznać. Ciesz się czystym dźwiękiem Funkcja Audio Eraser* może…

Hakerzy nie śpią

Cyberprzestępcy wymyślają nowe sposoby na zdobycie pieniędzy. Nad bezpieczeństwem w sieci czują międzynarodowe organy i specjaliści ds. bezpieczeństwa IT. Trwa wojna. 2 lat temu w Holandii aresztowano rosyjskiego hakera Władimira Drinkmana. Rządy Stanów Zjednoczonych i Rosji chcą jego ekstradycji. Czeka go kilka lat pobytu w więzieniu. Rosjanina oskarżono o o włamanie do kilkunastu sieci sklepów,…

Czytaj dalej...
  • Trener Lomżingu potrzebny od zaraz

    Van Pur, właściciel marki Łomża, rozpoczął nietypową rekrutację – na stanowisko trenera Łomżingu. Zatrudniona osoba zarobi 10 tysięcy złotych. Obowiązki to intensywny wypoczynek. Akcja potrwa do końca wakacji. Kampania rekrutacyjna obejmuje klasyczne ogłoszenie o pracę, które opublikowano na czołowych portalach pośrednictwa pracy. Poszukiwanie osoby na to stanowisko odbywa się również przez Google Adwords, reklamy w…

    Czytaj dalej...
  • Telewizja i eurowybory

    Badanie przeprowadzone przez CBOS i Uniwersytet Mikołaja Kopernika wykazuje, że głównym źródłem wiedzy Polaków o wyborach do Euro Parlamentu jest telewizja. 40 proc. badanych poznaje kandydatów przez srebrny ekran. W przypadku internetu i prasy wyniki to 31 i 29 proc. Raport wykazuje, że programy telewizyjne, publicystyczne, informacyjne i debaty to główne źródło wiedzy o wyborach….

    Czytaj dalej...
  • Mobilni Polacy

    Przeszło 5 procent Polaków korzysta z mobilnego internetu w tabletach i smartfonach. Jednak ten wynik jest poniżej średniej światowej, która wynosi 12 procent. W porównaniu do innych państw Starego Kontynentu nie wypadamy najgorzej. Takie wnioski można wyciągnąć z badania Mindreader. Najczęściej serfujemy w sieci wykorzystując laptopy. Aby sprawdzić pocztę i przeczytać bieżące informacje. Aż 66…

    Czytaj dalej...
  • Magdalena Gawlik nową reporterka RMF FM

    Magdalena Gawlik została nową reporterką warszawskiego oddziału radia RMF FM. Pracę rozpoczyna od początku maja bieżącego roku. Magdalena Gawlik pochodzi z Lublina. Ukończyła zarządzanie na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. W czasie studiów rozpoczęła pracę w Radiu Centrum. Pracowała jako reporter, serwisant, wydawca, szef redakcji informacji, a także prowadziła audycje publicystyczne.

    Czytaj dalej...
  • Najnowsza kampania Jupika

    „Wyjdź z domu – Jupik wzywa!” to tytuł ostatniej kampanii telewizyjnej Jupika, który wprowadzi nowy napój bez konserwantów. „Jupik wzywa!” to także nowa platforma komunikacyjna marki. Cele nowej platformy i kampanii to zachęcenie dzieci do aktywności fizycznej, ruchu na świeżym powietrzu, spacerów i gier na placach zabaw. Nowa receptura marki promuje brak konserwantów i obniżoną…

    Czytaj dalej...
  • E-papierosy vs Ministerstwo Zdrowia

    Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową i inne firmy analityczne radzą rządowi, aby objął elektroniczne papierosy akcyzą. Importerzy protestują, branża tytoniowa jest podzielona, a ministerstwo finansów akcyzy nie chce. O opodatkowanie e- papierosów najgłośniej walczą wielkie koncerny farmaceutyczne. Chcą one, aby elektroniczne papierosy zyskały status wyrobów medycznych. Ten pomysł popiera resort zdrowia. To zapowiada wojnę, a…

    Czytaj dalej...
  • Polacy w sieci

    Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadził od 12 do 14 marca badanie na zlecenie Google. Projekt pod tytułem „Internet w codziennym życiu” zrealizowano w Czechach, Polsce, Węgrzech, Rumunii i Słowacji. W internecie serwujemy każdego dnia. Sprawdzamy informacje, logujemy się do portali społecznościowych, oglądamy treści video, przeglądamy pocztę elektroniczną, korzystamy z bankowości elektronicznej. W sieci przebywamy zarówno…

    Czytaj dalej...
  • Pomyłka agencji PR

    Agencja Alfa Communications popełniła błąd. Zamiast do inwestorów raport o kwartalnych wynikach finansowych spółki Dębica przedstawiciele agencji wysłali do dziennikarzy. Pośpieszyli się zaledwie o dzień. E-maile trafiły do reporterów w wyniku prostego błędu. Błąd ujawnił publicysta i dziennikarz Grzegorz Nawacki, który pracuje w Pulsie Biznesu. Na stronie pb.pl pojawił się artykuł opisujący wpadkę. Nawacki otrzymał…

    Czytaj dalej...
  • Robert Lewandowski dalej z Panasoniciem

    Od 5 maja w Warszawie firma Panasonic kontynuuje współpracę z Robertem Lewandowskim, piłkarzem czołowego klubu piłkarskiego Europy. Robert Lewandowski promuje markę aparatów LUMIX, ale również jest ambasadorem linii telewizorów VIERA i innych urządzeń audio – video firmy Panasonic. Jeden z największych producentów urządzeń elektronicznych jest zadowolony z dotychczasowej kooperacji z piłkarzem. Przedstawiciele firmy potwierdzają, że…

    Czytaj dalej...