Media News
viaplay

Viaplay wystartuje w Polsce 3 sierpnia

Nordic Entertainment Group (Grupa NENT) uruchomi w Polsce platformę Viaplay już 3 sierpnia. Viaplay zaoferuje polskim widzom przede wszystkim wydarzenia sportowe na żywo, oryginalne produkcje platformy, a także filmy i seriale oraz treści dla dzieci. Cena miesięcznej subskrypcji wyniesie 34 zł.

Po wprowadzeniu na rynek w Polsce Viaplay będzie dostępny w dziewięciu krajach europejskich. W USA ma zostać uruchomiony pod koniec 2021 roku. W Holandii zaś w pierwszym kwartale 2022 roku i na czterech kolejnych rynkach do końca 2023 roku.

Oferta Viaplay w Polsce obejmuje cztery kategorie:

  • sport premium na żywo
  • oryginalne produkcje Viaplay
  • filmy i seriale
  • treści dla dzieci

Viaplay pokaże m.in. Bundesligę do 2029 roku, Ligę Europy i Ligę Konferencji Europy, Eliminacje do Mistrzostw Świata FIFA 2022 w Afryce, Mistrzostwa Świata FIFA Kobiet 2023 i Copa America 2024. Serwis w 2022 roku przejmie wyłączne prawa do transmitowania Premier League. Szefem redakcji sportowej w Polsce będzie Paweł Wilkowicz.

Viaplay startuje w Polsce

Platforma ma do zaoferowania także swoje oryginalne produkcje. To ponad 70 programów, w tym „Love Me”, „Max Anger”, „Wisting”, „Those Who Kill” i „Honour”. We wrześniu w Viaplay ukaże się teleturniej „Fort Boyard”. Program poprowadzi Elżbieta Romanowska, Mariusz Kałamaga i Tamara Gonzalez Perea.

W serwisie pojawią się także znane i lubiane produkcje, m.in. „Spider-Man„, „Mission: Impossible”, „Bridget Jones” i „Indiana Jones”. Nie zabraknie także treści dla dzieci. Będą to m.in. „Świnka Peppa” i „SpongeBob Kanciastoporty”.

Wszystkie filmy i seriale na platformie, podobnie jak większość oryginalnych produkcji Viaplay, będą miały polskie napisy lub lektora. Wszystkie treści dla dzieci będą miały polski dubbing. Najważniejsze wydarzenia sportowe będą miały polski komentarz oraz studio sportowe w Warszawie.

Usługa jest obsługiwana przez wiele urządzeń i platform, m.in. Samsung, LG, Panasonic, Sony, Philips i TCL. A także smartfony i tablety z systemem iOS i Android, Chromecast i Apple TV, PlayStation 4 i 5 oraz Xbox One, jak i oraz PC i Mac. Usługa jest obecnie dostępna w Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii i Islandii, a także na Łotwie, Litwie i w Estonii.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/internet/wp-pilot-rozszerza-swoja-oferte-o-trzy-kanaly/
Tagi:

O autorze

Podobne artykuł

1 Komentarz

  1. Natalia 11 lipca, 2021 w 10:50 am

    Szczerze mówiąc to nigdy wcześniej nie słyszałam o tym Viaplay. Pewnie jeśli będzie jakaś oferta darmowego wypróbowania, to wypróbuję i sama ocenie co tam mają w swojej ofercie. Ja sportu za bardzo nie oglądam, ale ciekawe co będzie tam prócz oferty sportowej. 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *