Agencja Kalicińscy obsługuje Kaufland
— 15 czerwca, 2021Agencja Kalicińscy wygrała w przetargu na moderację mediów społecznościowych marki Kaufland.
Do zadań agencji należy kompleksowa moderacja i komunikacja kryzysowa. Agencja zajmie się także monitorowaniem wraz z raportowaniem wszystkich kanałów społecznościowych sieci hipermarketów Kaufland.
– Wybraliśmy agencję Kalicińscy, ponieważ przekonał nas zarówno przedstawiony pomysł na komunikację, jak i niestandardowe podejście do przetargu. Agencja również szybko wyczuła narrację marki i już od pierwszych tygodni współpracy wykazała się profesjonalizmem w zakresie moderacji w kanałach social mediowych – mówi Żaneta Glinka, Dyrektor Pionu Digital Kaufland.
Jak powiedział Kuba Kaliciński, sieć hipermarketów, doceniła jakość obsługi agencji Kalicińscy. Agencja stawia na moderatorów, którzy świetnie radzą sobie m.in. z angażowaniem odbiorców. Co więcej, potrafią identyfikować ryzyko i działać zgodnie z ustalonymi i wypracowanymi procedurami.
Kaufland to międzynarodowa sieć hipermarketów, należąca do Grupy Schwarz, która oferuje artykuły spożywcze i produkty codziennego użytku. W Polsce posiada już 227 sklepów i zatrudnia ok. 16 tys. pracowników.
Dodaj komentarz