Media News
MASTERCARD MUSIC

Mastercard rusza z platformą muzyczną

Mastercard ruszył w Polsce z platformą muzyczną Mastercard Music. Celem tego projektu jest łączenie ludzi przez muzykę bez względu na różnice i dystans, które ich dzielą.

Marka będzie współpracowała z czołowymi polskimi artystami, którzy reprezentują odmienne nurty muzyczne, by wspólnie tworzyć nowe, zaskakujące utwory. Pierwszym duetem połączonym przez markę jest Sobel i sanah. Sobel i sanah to najpopularniejsi w Polsce artyści młodego pokolenia, z odmienną energią i wrażliwością muzyczną. Pomimo, że są tak różni, mają ze sobą wiele wspólnego. Fani artystów od jakiegoś czasu domagali się ich wspólnego singla. Dlatego Mastercard postanowił zaprosić tych artystów do współpracy.

Artyści przygotowali wspólny utwór „Cześć, jak się masz?”. Piosenka dostępna jest we wszystkich muzycznych platformach streamingowych. Projekt ma za zadanie łączyć ludzi o różnych gustach i poglądach, a także oddalonych od siebie przez sytuację, z którą przyszło się nam wszystkim zmierzyć. Premiera singla odbyła się 12 października.

Nowa platforma muzyczna Mastercard Music

Mastercard od lat w swojej komunikacji jest blisko muzyki i pasji. Platforma Mastercard Music to kolejna odsłona działań marki w tym obszarze. Nowym projektem firma chce wykorzystać jednoczącą siłę muzyki do odbudowania poczucia wspólnoty.

Celem każdego z duetów będzie dostarczenie fanom nowej, unikalnej jakości muzycznej. Marka zaplanowała również koncerty artystów na żywo, streamingi online oraz aktywności dla konsumentów w mediach społecznościowych i muzycznych serwisach streamingowych.

Nowa platforma muzyczna to również narzędzie do budowania zaangażowania konsumentów, dając im dostęp do doświadczeń związanych z ich muzyczną pasją. Marka proponuje m.in. możliwość spotkania z artystami na żywo czy udział w zamkniętych wydarzeniach. Będzie to dostępne tylko dla użytkowników kart Mastercard, zarejestrowanych w programie Bezcenne Chwile, jako ekskluzywne nagrody.

Kampania telewizyjna nowego projektu

19 października ruszyła kampania telewizyjna, która promuje start projektu Mastercard Music. 15-sekundowy spot, którym wystąpili Sobel i sanah, można zobaczyć w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat.

Firma McCANN stworzyła strategię dla nowej platformy #UnitedInMusic, a także koncepcję komunikacji, jak i realizację kampanii 360. Produkcją muzyczną zajęła się agencja high&, a wypracowaniem brandingu platformy oraz konceptu sesji foto studio SuperSuper. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/flagi-reklamowe-w-jakich-okolicznosciach-sprawdza-sie-najlepiej/

źródło: www.mastercard.com

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *