Media News
douglas

Douglas rozpoczyna współpracę z aplikacją TikTok

Douglas oraz polski zespół TikToka przygotowali akcję promocyjną „Brands We Love”. Akcja ta ma potrwać 2 tygodnie.

Promocja obowiązuje we wszystkich stacjonarnych sklepach Douglas oraz w sklepie internetowym.

Przy zakupie dwóch wybranych produktów takich marek jak: Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Skin, One Two Free, Mario Badescu oraz Clinique za minimum 129 zł, każdy klient otrzyma prezent od TikToka – „designerskie” skarpetki.

Jednym z celów naszych działań w Polsce jest wzrost świadomości marki na rynku. Współpraca z perfumeriami Douglas daje nam zupełnie nowe możliwości dotarcia do użytkowników również w świecie offline. Oraz jest doskonałym początkiem na rozpoczęcie długofalowej biznesowej współpracy. Dzięki naszym wspólnym działaniom, TikTok ma szansę stać się love brandem, nie tylko na świecie, ale także w Polsce – mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing CE, TikTok Polska.

Akcja promocyjna rozpoczęła się 29 września i potrwa przez dwa tygodnie.

douglas tiktok
fot. Google

Akcja będzie miała silne wsparcie marketingowe w kanałach digital oraz w perfumeriach stacjonarnych.

Kampanie multibrandowe marki Douglas cieszą się ogromną popularnością od prawie 2 lat. Wynika to z odpowiedniej umiejętności dopasowania się do potrzeb klientów. A także śledzenia aktualnych i pożądanych trendów.

Firma chciała przyciągnąć do siebie młodych klientów. Genialnym pomysłem zatem była współpraca z aplikacją TikTok. Jest ona bardzo znana i lubiana w młodszym gronie. Posiada ona już 100 mln aktywnych użytkowników w Europie.

Zobacz również: https://medianews.com.pl/reklama/ewa-farna-ambasadorka-marki-avon/
Nowa kampania marki Renee: https://medianews.com.pl/reklama/renee-z-nowa-kampania-tu-i-teraz-by-cajmel/
Tagi:

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *