Douglas rozpoczyna współpracę z aplikacją TikTok
— 5 października, 2020Douglas oraz polski zespół TikToka przygotowali akcję promocyjną „Brands We Love”. Akcja ta ma potrwać 2 tygodnie.
Promocja obowiązuje we wszystkich stacjonarnych sklepach Douglas oraz w sklepie internetowym.
Przy zakupie dwóch wybranych produktów takich marek jak: Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Skin, One Two Free, Mario Badescu oraz Clinique za minimum 129 zł, każdy klient otrzyma prezent od TikToka – „designerskie” skarpetki.
– Jednym z celów naszych działań w Polsce jest wzrost świadomości marki na rynku. Współpraca z perfumeriami Douglas daje nam zupełnie nowe możliwości dotarcia do użytkowników również w świecie offline. Oraz jest doskonałym początkiem na rozpoczęcie długofalowej biznesowej współpracy. Dzięki naszym wspólnym działaniom, TikTok ma szansę stać się love brandem, nie tylko na świecie, ale także w Polsce – mówi Rafał Drzewiecki, head of marketing CE, TikTok Polska.
Akcja promocyjna rozpoczęła się 29 września i potrwa przez dwa tygodnie.
Akcja będzie miała silne wsparcie marketingowe w kanałach digital oraz w perfumeriach stacjonarnych.
Kampanie multibrandowe marki Douglas cieszą się ogromną popularnością od prawie 2 lat. Wynika to z odpowiedniej umiejętności dopasowania się do potrzeb klientów. A także śledzenia aktualnych i pożądanych trendów.
Firma chciała przyciągnąć do siebie młodych klientów. Genialnym pomysłem zatem była współpraca z aplikacją TikTok. Jest ona bardzo znana i lubiana w młodszym gronie. Posiada ona już 100 mln aktywnych użytkowników w Europie.
Dodaj komentarz