Krzysztof Ibisz twarzą kolejnej odsłony kampanii Neonet
— 13 sierpnia, 2021Krzysztof Ibisz został nową twarzą kampanii Neonet. 12 sierpnia sieć Neonet wystartowała z kolejną odsłoną kampanii „Mówisz – masz”.
Krzysztof Ibisz został ambasadorem najnowszej kampanii marki Neonet. Prezenter w reklamie podkreśla kluczowe dla sieci znaczenie jakości obsługi i zrozumienia zróżnicowanych potrzeb klientów.
Niedawno w reklamie marki Neonet wystąpiła m.in. modelka Joanna Krupa i kucharz Michel Moran. Kampania pod hasłem „Mówisz – masz” podkreśla najwyższą jakość obsługi w sklepach Neonet, połączoną z optymalnym asortymentem i maksymalnie ułatwionym procesem wyboru.
Wizerunek Krzysztofa Ibisza pojawi się zarówno w reklamach telewizyjnych, jak i online. A także w niemal trzystu sklepach Neonet na terenie całej Polski.
Krzysztof Ibisz stwierdził, że bardzo spodobał mu się humor zawarty w reklamach sieci Neonet, dlatego zdecydował się wystąpić w tej kampanii.
Strategią, kreacją i nadzorem nad realizacją działań zajmuje się agencja Opus B. Za współpracę z Krzysztofem Ibiszem odpowiada agencja STAR MANAGER. Reklamy pojawią się m.in. w stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, a także na nośnikach online oraz materiałach POS.
Neonet to polska sieć sprzedaży detalicznej, prowadząca ok. trzystu sklepów w całej Polsce. Sieć prowadzi także sklep online.
Dodaj komentarz