PKO BP szuka agencji PR
— 30 października, 2021PKO BP ogłosił przetarg na wybór agencji świadczącej kompleksowe usługi PR. Agencja ma zająć się m.in. opracowywaniem i realizacją działań komunikacyjnych w zakresie bieżącej działalności PKO Banku Polskiego i spółek Grupy Kapitałowej.
Co więcej, agencja będzie także zaangażowana w projekty o charakterze wizerunkowym oraz employer branding. Oferty można składać do 8 listopada 2021 roku. Do zadań agencji, z którą będzie współpracować PKO BP należeć będzie m.in.
- opracowywanie materiałów komunikacyjnych,
- plasowanie publikacji,
- monitorowanie mediów,
- bieżące relacje z mediami,
- doradztwo komunikacyjne,
- przygotowanie wydawnictw o charakterze wizerunkowym,
- organizacja spotkań z dziennikarzami, kontrahentami, pracownikami
Agencja powinna także wykazywać gotowość do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacjach kryzysowych, świadczenia prac również poza granicami Polski oraz zapewnić zespół odpowiedzialny za realizację działań public relations.
Postępowanie przetargowe prowadzone będzie w dwóch etapach. Bank zakłada podpisanie umowy na okres 2 lat.
Dodaj komentarz