Moja witryna
  • Ścianka tekstylna jako narzędzie angażowania odwiedzających na eventach branżowych
    w: Reklama  | 

    Ścianka tekstylna jako narzędzie angażowania odwiedzających na eventach branżowych

    W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie marketingu, niezwykle ważne jest, aby wyróżnić się na tle konkurencji podczas eventów branżowych. Właśnie dlatego coraz więcej firm sięga po nowoczesne rozwiązania, które nie tylko poprawią estetykę wydarzenia, ale również przyciągną uwagę uczestników i zaangażują ich. Ścianka tekstylna, choć pierwotnie kojarzona z elementem dekoracyjnym, może pełnić znacznie ważniejszą rolę,…

  • Jak zoptymalizować budżet kampanii Google Ads w 2025 roku?
    w: Reklama  | 

    Jak zoptymalizować budżet kampanii Google Ads w 2025 roku?

    Reklama w Google Ads to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych w Internecie. Umożliwia firmom dotarcie do szerokiego kręgu potencjalnych klientów, którzy aktywnie poszukują produktów lub usług. Jednak skuteczna kampania wymaga nie tylko określenia odpowiedniego budżetu, ale także optymalizacji wydatków, aby uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji (ROI). W 2025 roku Google Ads staje się jeszcze bardziej…

  • Opakowanie jako reklama – jak zwiększyć rozpoznawalność marki dzięki estetycznej wysyłce?
    w: Reklama  | 

    Opakowanie jako reklama – jak zwiększyć rozpoznawalność marki dzięki estetycznej wysyłce?

    W erze zakupów internetowych i ograniczonego kontaktu z fizycznym produktem to właśnie opakowanie staje się jednym z najważniejszych elementów w budowaniu relacji między marką a klientem. Kartonowe pudełko, które trafia do rąk odbiorcy, to nie tylko zabezpieczenie towaru – to Twoja wizytówka, nośnik wizerunku i skuteczne narzędzie marketingowe. Umiejętnie zaprojektowane opakowanie może sprawić, że marka…

Marzena Suchan

Marzena Suchan przechodzi do Wirtualnej Polski

Marzena Suchan przechodzi z Interii do Wirtualnej Polski. Od 3 sierpnia będzie szefową strony głównej WP. Będzie zajmować się strategią rozwoju oraz doradzać zespołowi Strony Głównej WP. Głównymi obowiązkami Marzeny Suchan w WP będą m.in.: współpraca z redakcjami Wirtualnej Polski w zakresie publikacji materiałów, kontrolowanie planowania treści i statystyk, dystrybucja ruchu. Co więcej, dziennikarka będzie…

Czytaj dalej...
  • Spotify

    Spotify wprowadza nową funkcję – podcasty wideo

    Serwis Spotify w poniedziałek wprowadził podcasty wideo. Nowa funkcja będzie dostępna zarówno w wersji darmowej oraz dla użytkowników funkcji Premium. Każdy z nich będzie mógł obejrzeć podcasty wideo wybranego twórcy. Podcasty wideo są obsługiwane zarówno w aplikacji komputerowej, jak i mobilnej. Wideo będzie służyć jako dodatkowy składnik, a nie zamiennik dźwięku. Oznacza to, że w…

    Czytaj dalej...
  • Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska

    Pracownicy Polskiego Radia mają zakaz wypowiadania się w mediach

    Jak wynika z nowo wprowadzonego rozporządzenia, pracownicy Polskiego Radia mogą wypowiadać się w mediach tylko za zgodą rzecznika prasowego bądź zarządu i po wcześniejszym ustaleniu tematu rozmowy.  W poniedziałek 20 lipca wydano zarządzenie w sprawie kontaktu między pracownikami radia z mediami. Prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska zadecydowała, że w sprawach, które dotyczą radia może rozmawiać…

    Czytaj dalej...
  • Zygmunt Solorz szefem rady nadzorczej Grupy Interia

    Telewizja Polsat w zeszłym tygodniu przejęła Grupę Interia od Bauer Media Group. Szefem rady nadzorczej został Zygmunt Solorz. Do zarządu Grupy Interia dołączyli przedstawiciele nowego właściciela. Członkiem zarządu został Adam Nowe. Od kwietnia ubiegłego roku jest również członkiem zarządu Telewizji Polsat, jak i Music TV oraz Lemon Records. Jest związany z Telewizją Polsat od 16…

    Czytaj dalej...
  • Justyna Pochanke TVN

    Justyna Pochanke odchodzi z TVN i TVN24

    Justyna Pochanke odchodzi z TVN. Dziennikarka była związana ze stacją telewizyjną przez 19 lat. Pochanke sama zadecydowała o odejściu. Informację przekazało mediom biuro prasowe stacji. Za wszystkie lata z całego serca dziękuję ludziom, z którymi pracowałam i którzy nigdy nie zawiedli – ekipie „Faktów” i TVN24. Widzom – bo byli dla mnie siłą i dowodem…

    Czytaj dalej...
  • Cyfryzacja radia coraz bliżej - Media News

    Cyfryzacja radia coraz bliżej

    Radio wydaje się być medium przeszłości. Jednak nikt nie wyobraża sobie podróżowania samochodem bez posiadania radioodbiornika. Muzyka, wiadomości, newsy – to wszystko jest dostępne od razu, natychmiast, bez oczekiwania – kierowcy uwielbiają słuchać o tym co się dzieje podczas przemieszczania się własnym samochodem. W Polsce coraz popularniejsze będzie radio cyfrowe Cyfryzacja radia powoli staje się…

    Czytaj dalej...
  • Złota Piłka

    Złota Piłka w 2020 nie zostanie przyznana

    Magazyn „France Football” poinformował w poniedziałek, że w 2020 roku „Złota Piłka” się nie odbędzie. Powodem jest pandemia koronawirusa. Nagrodę dostaje najlepszy piłkarz minionego sezonu corocznie od 1956 roku. W 2020 roku po raz pierwszy nie otrzyma jej żaden zawodnik. Organizatorzy plebiscytu stwierdzili, że przyznanie nagrody nie będzie sprawiedliwe. Z powodu pandemii koronawirusa nie wszystkie…

    Czytaj dalej...
  • Allegro wprowadza nowe zmiany w serwisie

    Od 31 lipca Allegro wprowadzi nowe zmiany w swoim serwisie. Będzie to przede wszystkim podwyżka prowizji w kilku kategoriach. W niektórych z nich dojdzie do obniżki prowizji. Co więcej, zmieni się również regulamin dla kupujących oraz sprzedających. Allegro zwiększy wysokość prowizji sprzedażowej w ośmiu kategoriach: Dziecko, Elektronika, Dom i ogród, Firma i usługi, Kolekcje i…

    Czytaj dalej...
  • Piotr Kraśko nowym prowadzącym „Fakty” TVN

    Piotr Kraśko poprowadzi główne wydanie programu „Fakty” TVN i „Fakty po faktach” TVN24. Dziennikarz zastąpi Justynę Pochanke, która po 19 latach rozstała się z TVN i TVN24. Piotr Kraśko nowym prowadzącym „Fakty” i „Fakty po faktach” Dziennikarz jeszcze w lipcu poprowadzi główne wydania programów „Fakty” w TVN i „Fakty po faktach” w TVN24. To wielki…

    Czytaj dalej...
  • Rosja formułuje nowe przepisy dotyczące internetu

    Rosja żąda, aby koncerny przechowywały informacje o rosyjskich użytkownikach Google, Facebooka i Twittera. Mają na to czas zaledwie do początku 2015 roku, czyli trzy miesiące. Kreml dąży do kontrolowania wszystkich danych pojawiających się w rosyjskiej sieci. Takie działanie ułatwi prace służbom, które będą chciały skontrolować osoby lub organizacje. Za ignorowanie zarządzeń grozić będą sankcje, lecz…

    Czytaj dalej...