Ekipa Friza reklamuje lody Koral
— 25 marca, 2021Firma Koral nawiązała współpracę z youtuberami znanymi z kanału Ekipa Friza. Do sprzedaży trafiła nowa linia lodów Koral pod marką Ekipa.
Friz o współpracy z marką Koral poinformował 22 marca. Współpracę na Facebooku potwierdziła także fima Koral.
Jak zapowiada firma Koral, Ekipa Friza będzie reklamować lody w mediach społecznościowych. Kampania pojawi się także w telewizji, internecie i radiu. Za realizację akcji odpowiedzialni są: Friz i jego Ekipa, agencja GetHero, dział marketingu firmy Koral oraz agencja Veneo.
– Koral od zawsze stara się być innowacyjną marką, a naszą główną grupą konsumentów są dzieci i młodzież. Stąd pomysł, aby być jeszcze bliżej ich potrzeb oraz oczekiwań. Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu – powiedział Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.
– Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową – dodał.
Lody Ekipa już w sklepach
Lody Ekipa od firmy Koral to lody impulsowe. Są dostępne w dwóch wersjach smakowych: truskawkowej i cytrynowej, w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.
– Nasz pomysł na współpracę z Ekipą zrodził się 2 lata temu i został zainicjowany przez Zarząd firmy. W 2020 roku zdecydowaliśmy się na stworzenie, wraz z youtuberami, nowej linii lodów sorbetowych „Ekipa” w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem – poinformowała marka Koral w komunikacie prasowym.
„Ekipa” to cykl filmów wideo na platformie YouTube, które są bardzo popularne wśród młodszych odbiorców. Liderem grupy nastolatków jest Karol Friz Wiśniewski, którego kanał obserwuje obecnie ponad 4 miliony subskrybentów. A materiały, które publikuje, osiągają nawet ponad 50 milionów wyświetleń. Kanał założono w 2018 roku.
1 Komentarz
To co się działo z tymi lodami, to dla Korala strzał w dziesiątkę. Ekipa to teraz 'kopalnia złota’, podejrzewam że nie będą przyjmować aż tak dużo współprac, jak mogliby ale jeśli jakaś marka się przebije z ofertą, to chyba ma gwarantowany sukces i podniesienie wyników. Teraz co prawda już te lody widuje tak normalnie w sklepie, ale wcześniej nie było ich wcale ;p