Media News
orlen

PKN Orlen zapowiada, że powstanie „Orlen w ruchu” i „Orlen Paczka”

PKN ORLEN chce zbudować nowe formaty sprzedaży detalicznej – „Orlen w ruchu”. Będą one dostępne poza stacjami paliw. Firma chce także zbudować własne automaty paczkowe.

Pierwsze formaty sprzedaży detalicznej poza stacjami zostaną uruchomione jeszcze w tym półroczu. We wrześniu klienci będą mogli skorzystać z usługi „Orlen Paczka”. Nowa opcja obejmie maszyny paczkowe i punkty do nadawania, i odbierania paczek (PUDO). 

Firma chce w ciągu 5 lat uruchomić 900 punktów handlowych „Orlen w Ruchu”.

W rozwoju segmentu detalicznego chcemy efektywnie wykorzystać potencjał spółki RUCH. Nowoczesne formaty sklepowo-gastronomiczne, które budujemy pod marką „ORLEN w ruchu”, to nowa jakość na rynku. Powstanie sieć ok. 900 takich obiektów – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

pkn orlen orlen w ruchu
fot. Google

Mocno zainwestujemy również w segment usług kurierskich, oferując klientom dostęp do ponad 10 tys. punktów nadań i odbiorów przesyłek, w tym 2 tys. automatów paczkowych. Stawiane one będą w atrakcyjnych lokalizacjach. Z pierwszych maszyn paczkowych będzie można korzystać już we wrześniu – dodał Obajtek.

PKN ORLEN zapowiada nowe formaty sprzedaży detalicznej

Nowe formaty sprzedaży detalicznej będą obejmowały trzy rodzaje obiektów. Będą one oferować przede wszystkim produkty gastronomiczno-sklepowe. Będą to m.in. 20-metrowe obiekty i 60-70 metrowe obiekty. Mają powstać także kąciki kawowe. Powstaną one m.in. w biurowcach, na dworcach i lotniskach.

Orlen zapowiada także automaty paczkowe, które pojawią się na stacjach paliw, przy wybranych lokalizacjach RUCHu oraz w innych miejscach. Firma zapowiada, że klienci będą mogli korzystać z automatów paczkowych w łatwy i intuicyjny, a zarazem bezpieczny sposób. Będzie dostępna aplikacja mobilna.

Klienci oczekują nowoczesnych i przyjaznych usług, z których mogą korzystać o dowolnej porze i w ulubionym miejscu. Dlatego na bazie spółki RUCH będziemy rozwijać nie tylko nowe formaty sprzedaży detalicznej, ale także segment usług kurierskich. Jeszcze w tym roku uruchomimy 500 automatów paczkowych. W ten sposób pozyskamy nowych klientów i staniemy się aktywnym uczestnikiem szybko rosnącego rynku eCommerce, jednego z kluczowych dla polskiej gospodarki – powiedziała Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.

Firma udostępni klientom możliwość odbioru i nadań przesyłek w ponad 10 tys. punktów. Do końca tego roku korzystać będzie można z ponad 5,5 tys. punktów sieci. Firma chce także rozwijać kioski RUCHu. Do końca roku firma chce uruchomić kolejne 100 kiosków. Firma wprowadza do nich m.in. zdrowe przekąski, kanapki i inne produkty spożywcze polskich producentów.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/biedronka-oferuje-vouchery-posiadaczom-karty-moja-biedronka/

źródło: www.orlen.pl

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *