Media News
grupa lotos

Grupa LOTOS z kampanią reklamową na EURO 2020

Grupa LOTOS, główny sponsor Biało-Czerwonych, ruszyła z kampanią reklamową na EURO 2020. Hasłem przewodnim jest: „Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej”.

Kampania reklamowa ruszyła 10 maja. Głównym tematem kampanii są emocje. Nowy spot zwraca uwagę na nieustanną obecność marki tam, gdzie jest jej miejsce – obok klienta i jego potrzeb. Reklama jest dostępna w Internecie i telewizji. W kolejnych etapach akcji pojawią się m.in. konkurs dla kibiców oraz piłkarska promocja na stacjach sieci. Grupa LOTOS zwraca również uwagę na to, jak ważne jest szerokie spojrzenie na otaczający świat, który w ostatnich miesiącach bardzo się zmienił.

–  W naszym życiu bardzo wiele się zmieniło i nadal się zmienia. Kampania ma dostarczyć pozytywnych emocji poprzez pokazanie silnej, innowacyjnej marki oraz głównego sponsora Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Grupa LOTOS również czekała na ten moment. Trzymamy kciuki za Biało-Czerwonych i chcemy dzielić sportowe emocje z polskimi kibicami – powiedziała Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.

Grupa LOTOS rusza z kampanią na EURO 2020

Nowa kampania reklamowa prezentuje gamę usług i produktów Grupy LOTOS. Są to m.in.: aplikacja Pay&Go paliwa Dynamic, stacje ładowania samochodów elektrycznych. A także produkty dostępne w ofercie gastronomicznej Cafe Punkt na stacjach paliw.

– W nowym spocie pokazujemy, że patrzymy szerzej, a dzięki temu widzimy i rozumiemy więcej. Wiemy, że piłka łączy pokolenia, dlatego wspieramy zarówno doświadczoną Reprezentację Polski, jak i młode talenty w programie Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM. Czujemy, ile ta dyscyplina dostarcza emocji i przeżywamy je wspólnie z kibicami, zwłaszcza teraz, kiedy poczucie wspólnoty jest tak ważne  dodała Kinga Fedorowska.

lotos
fot. www.lotos.pl

Reklamę z pierwszego etapu kampanii zrealizowała agencja FCB Bridge2Fun. Za produkcję odpowiada Oto Film, a postprodukcję – Televisor. Wśród autorów znalazło się także studio dźwiękowe Głośno. Reżyserem spotu jest Jakub Michalczuk, a operatorem Kajetan Pils.

Grupa LOTOS jest głównym sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego i Polskiego Związku Tenisowego. Angażuje się także w rozwój polskiej koszykówki. Firma wspiera zawodowych, wielokrotnie nagradzanych już sportowców, ale także pomaga w rozwoju młodych talentów. Realizuje takie projekty jak: Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM, „LOTOS Szukamy Następców Mistrza” czy Rakiety LOTOSU.

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej (EURO 2020) rozpoczną się 11 czerwca i potrwają do 11 lipca. Polska w grupie zagra ze Słowacją, Hiszpanią i Szwecją.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/telewizja/andrzej-strejlau-konczy-z-komentowaniem/

źródło: www.lotos.pl

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *