Media News
cheetos kampania

Cheetos pomaga zwierzętom

Marka Cheetos startuje z nową kampanią reklamową. Klienci, którzy kupią chrupki tej firmy, pomogą zwierzętom. Nowa kampania pojawi się w kilku krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Swoim zasięgiem obejmie TV oraz social media, także na platformie YouTube.

Jak wynika z informacji prasowej, marka Cheetos zdecydowała się wkroczyć na nowe terytorium i skupić się na niesieniu pomocy zwierzętom. To właśnie na nich skupia się najnowsza kampania marki. Konsumenci, którzy kupią chrupki wspomogą lokalne organizacje działające na rzecz zwierząt.

Ikoną kampanii stał się charakterystyczny kształt chrupków Cheetos – łapka. Tym sposobem chcemy przybić piątkę, a nawet „łapę” ze zwierzakami, które najbardziej potrzebują wsparcia. Tym samym kształt chrupek stał się pretekstem do pierwszej kampanii społecznej marki – powiedział Canan Harman, East Europe Snacks Category Marketing Manager, PepsiCo Turkey.

Zakup każdego opakowania, zarówno nowych Cheetos Paws, jak i innych chrupek z portfolio marki, stał się prostym przepisem, by pomóc potrzebującym zwierzętom – dodał Canan Harman.

cheetos
fot. biuroprasowe.vmlyrpoland.com

Pomagaj zwierzętom z Cheetos

Aby pomóc zwierzętom, należy kupić paczkę chrupek marki Cheetos. Po zakupie produktu, należy zarejestrować kod w Messengerze. Jeden kod napełnia jedną miskę. Aby napełnić więcej misek, możesz zrobić zdjęcie lub wideo. Kolejną opcją jest także zagranie w grę. Każdy poprawnie udostępniony challenge lub ukończona gra napełnia pięć misek. Jak wynika z informacji na stronie www.cheetos.pl, akcja trwa do 30.06.2021 roku lub do zrealizowania założonego celu pomocowego, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze.

Ideę komunikacyjną, działania ATL, a także digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Agencja VMLY&R Poland odpowiada również za opracowanie toolkitu komunikacyjnego.

Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/tyskie-partnerem-kanalu-sportowego/

źródło: biuroprasowe.vmlyrpoland.com

Tagi:

O autorze

Podobne artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *