Iga Świątek w kampanii PZU
— 9 kwietnia, 2021Iga Świątek wystąpiła w pierwszej kampanii wizerunkowej PZU. Polska tenisistka rozpoczęła współpracę z największym polskim ubezpieczycielem w lutym 2021 roku.
Iga Świątek w najnowszej kampanii PZU przekonuje, że każde zwycięstwo zaczyna się od dobrej strategii. Mowa jest również o tym, że w życiu warto mieć solidne wsparcie. Spot do kampanii wizerunkowej ubezpieczyciela zbiega się z prezentacją nowej strategii grupy PZU na najbliższe cztery lata.
– W naszej kampanii pokazujemy, że PZU jest nowoczesną, profesjonalną i konsekwentną w działaniu organizacją. Nie boimy się wyzwań, ciężko pracujemy i dążymy do celu, grając fair play. To sprawia, że ufają nam miliony klientów, którzy mogą skupić się na realizowaniu swoich potrzeb mając u boku pewnego i sprawdzonego partnera jakim jest PZU – powiedziała Anna Plakwicz, dyrektor zarządzająca ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.
Iga Świątek w kampanii PZU
Kampania PZU ruszyła 8 kwietnia i potrwa do końca maja. Adresowana jest do osób, które mają plan na życie i ciężko pracują, aby go zrealizować. Jednak w nieprzewidzianych sytuacjach chcą liczyć na wsparcie solidnego partnera.
– PZU pomaga klientom w każdej sytuacji i zapewnia bezpieczeństwo na wielu poziomach – dba o ich finanse, zdrowie, majątek. Jesteśmy zawsze blisko, gdy klienci nas potrzebują. To szczególnie ważne w tak niepewnych czasach jak obecne – powiedział Michał Lutostański.
– PZU to mój strategiczny sponsor i ogromne wsparcie dla mojej pracy jako tenisistki. To partnerstwo daje mi poczucie bezpieczeństwa, które jest nieocenione w tak dynamicznym i wymagającym sporcie, jakim jest tenis, gdy przebywa się w podróży przez większość roku, a kalendarz turniejów czy treningów potrafi się zmieniać z dnia na dzień. Wsparcie PZU pozwala mi skupić się na efektywnej pracy oraz ustabilizowaniu mojej formy i pozycji w seniorskim tourze, w którym gram od tak niedawna – powiedziała Iga Świątek.
Spoty reklamowe 30- i 45-sekundowe emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Tam komunikacja opiera się na wykorzystaniu formatów wideo oraz reklamy banerowej. Kampania powstała we współpracy z Agencją Warszawa, a spot reklamowy stworzył reżyser Dobromił Sudak. Za produkcję odpowiedzialny był PAPAYA Films. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma BIS.
Czytaj również: https://medianews.com.pl/reklama/marka-cheetos-pomaga-zwierzetom/
źródło: www.media.pzu.pl
Dodaj komentarz