Psychologia oglądania na Netflixie – jak algorytmy Netflixa wpływają na wybory użytkowników i ich nawyki oglądania.
— 15 lipca, 2024Oglądanie Netflixa stało się codziennością dla milionów ludzi na całym świecie. W dobie cyfrowej,
Czytaj dalej...Oglądanie Netflixa stało się codziennością dla milionów ludzi na całym świecie. W dobie cyfrowej,
Czytaj dalej...Nowy kanał CNN Fast, został wprowadzony do oferty Rakuten TV przez Warner Bros. Discovery. Dostępność
Czytaj dalej...W odpowiedzi na dynamiczne zmiany na rynku telekomunikacyjnym, Netia dokonała przełomowej zmiany logotypu.
Czytaj dalej...Debata na temat reformy finansowania mediów publicznych w Polsce nabiera tempa. W planach rządzących
Czytaj dalej...Telewizja Polsat sprzedała udziały w spółce Polsat JimJam Limited, nadawcy kanału dla dzieci w wieku
Czytaj dalej...Wzrost konkurencji na rynku usług streamingowych zyskał kolejnego mocnego gracza – Warner Bros. Discovery
Czytaj dalej...Czarna komedia to specyficzny gatunek filmowy. Aby tworzyć takie filmy, niezbędny jest prawdziwy talent
Czytaj dalej...Sprzęt telewizyjny – całkiem słusznie – kojarzy się z czymś bardzo kosztownym. Osoby oglądające
Czytaj dalej...Reklama w serwisie YouTube jest tańsza Reklamy na YouTube są bardziej ukierunkowane YouTube oferuje
Czytaj dalej...Święta z Netfliksem Jakie filmy świąteczne proponuje Netflix? Świąteczne propozycje Netflix: Seriale
Czytaj dalej...